کد خبر : 1249750 | 10 تیر 1394 ساعت 11:06 | 61.1K بازدید | 0 دیدگاه

تجمع دوباره هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه

تعدادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولی دوباره امروز مقابل این باشگاه تجمع کردند.

چند روز پیش حدود 200 نفر از هواداران در اعتراض به عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کردند. امروز (چهارشنبه) هم تعداد دیگری از هواداران مقابل درب باشگاه تجمع کردند تا اعتراض خود را به عملکرد سرخپوشان در فصل نقل‌وانتقالات نشان دهند.

به گزارش تسنیم، این هواداران که تعدادشان به کمتر از 30 نفر می‌رسد به نوع عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات معترض هستند و اعتقاد دارند مسئولان این باشگاه هیچ کاری انجام نداده‌اند و همین مسئله باعث می‌شود سرخپوشان در فصل پانزدهم دوباره ناکام شوند.

* در دقایقی پس از آغاز تجمع مأموران نیروی انتظامی مقابل باشگاه آمدند تا نظم را برقرار کنند.

* در میان معترضان چند هوادار خانم هم حضور دارند.

* دقایقی پس از آغاز این تجمع رئیس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس به میان هواداران آمد و از آنها درخواست کرد در سالن کنفرانس باشگاه و رودرو با علی‌اکبر طاهری و مسئولان باشگاه صحبت کنند. قرار شد هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد تا هواداران در خیابان حضور نداشته باشند.

* تعدادی از هواداران معتقد بودند که پرسپولیس با این شرایط در فصل پانزدهم نیز فقط دو هفته دوام خواهد آورد و از هفته سوم به زمین می‌خورد. همچنین هواداران شرایط پرسپولیس و استقلال را با هم مقایسه می‌کردند و معتقد بودند پرسپولیس نه هافبک بازیساز دارد و نه مهاجم قدرتمندی که بتوان روی آنها حساب کرد.

دیدگاه‌ها