کد خبر : 1249788 | 10 تیر 1394 ساعت 13:07 | 212.1K بازدید | 49 دیدگاه

هواداران من را حلال کنند

بیک‌زاده: رفتارشان آماتور و غیرحرفه ای بود

پس از آنکه در خبرها صحبت از خط خوردن و جدایی هاشم بیک‌زاده از استقلال شنیده شد و این خبر روی خروجی سایت ها آمد، با این بازیکن باتجربه و قدیمی استقلال تماس گرفتیم تا ماجرا را از زبان خودش بشنویم.

بیک‌زاده: رفتارشان آماتور و غیرحرفه ای بود
هاشم بیک‌زاده بازیکن ملی‌پوش استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می‌ گوید: قرارداد من با باشگاه استقلال 2 ساله بود که در سال دوم یعنی امسال توافقی بود و با توجه به اتفاقاتی که افتاده بود تصمیم من این بود که از این تیم جدا شوم و اگر قصد ماندن در این تیم را داشتم، از روزی که تمرینات این تیم شروع شده بود سر تمرینات حاضر می‌ شدم ولی همه می‌ دانند که من حتی یک جلسه هم در تمرینات شرکت نکردم و حتی وقتی صحبت از عدم حضور و حضور من در این فصل بود من به مسوولین هم گفتم که پس از آنکه با من تسویه حساب شد بعد از آن درباره فصل جدید صحبت می‌کنم.

بیک‌زاده در ادامه می‌ گوید: فصل که گذشت فصل سختی بود و جدا از اتفاقاتی که افتاد و نتایجی که گرفتیم از نظر مالی واقعا باشگاه استقلال شرایط خیلی بدی را تجربه کرد. امیدوارم استقلال این فصل بتواند شرایط خوبی را داشته باشد و بتواند با کادرجدید آقای مظلومی به موفقیت برسد چراکه استقلال باشگاه بزرگی است و با هواداران بیشماری که دارد، شایستگی و لیاقت موفقیت را دارد.

وی در مورد خط خوردنش از استقلال که در رسانه ها مطرح شده می‌ افزاید: خب این دیگر از آن صحبت هاست. من سال ها در استقلال زحمت کشیدم و اینکه حالا این صحبت ها را مطرح می‌ کنند فکر می‌ کنم که کمی آماتور و غیرحرفه ای است. من حتی می‌ خواستم در این چند روز با آقای مظلومی راجع به جدایی ام صحبت کنم و حالا اینکه استقلال پیش دستی کرده و من را خط خورده اعلام کرده است، هیچ اشکالی ندارد استقلال باشگاه بزرگی است و به ما برنمی خورد. من باز هم برای این باشگاه و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌ کنم.

بیک‌زاده در پایان در مورد انتقال تیم جدیدش می‌ گوید: مدیربرنامه هایم مشغول مذاکره با چند تیم است و اولویت من انتخاب تیمی است که در آن آرامش داشته باشم و مسائل مالی در اولویت بعدی من است. من می‌ خواهم فصل جدید را در تیمی شروع کنم که آرامش داشته باشم و فقط به فوتبال بازی کردن فکر کنم. من سال های خوبی را در استقلال داشتم، بردها، باخت ها، شادی ها و لحظات غم انگیزی که در این تیم داشتم همه جزو خاطرات خوب من محسوب می‌ شود و من از صمیم قلبم برای این باشگاه پرطرفدار آرزوی موفقیت می‌ کنم امیدوارم با حل شدن مشکلات این تیم مردمی همیشه شاهد استقلالی سربلند و موفق باشیم. امیدوارم هواداران هم من را حلال کنند و برای موفقیت من دعا کنند.

دیدگاه‌ها