کد خبر : 1249796 | 10 تیر 1394 ساعت 13:25 | 76.8K بازدید | 10 دیدگاه

شاید در آینده بعضی حرف ها را بزنم

صادقی: خوشحال و خندان جدایی ام را می‌ پذیرم

کاپیتان فصل گذشته استقلال با لحنی تقریبا گله مندانه پاسخ به سوالات خبرنگاران را داد.

صادقی: خوشحال و خندان جدایی ام را می‌ پذیرم
به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین صادقی به محض حضور در باشگاه استقلال توسط خبرنگاران محاصره شد. کاپیتان استقلال در ابتدای حرف هایش گفت: من امروز شنیده ام که من را نمی‌ خواهند. این یک چیز طبیعی است. یک روز به دنیا می‌ آیید و یک روز هم می‌ میرید. من آقای مظلومی را خیلی دوست دارم ولی در هر ورزشی هم رفت و آمد طبیعی است. باید به سلیقه ایشان احترام بگذارم.

صادقی ادامه داد: اینکه کاپیتان بودم دیگر موضوع مهمی نیست و من ناراحت نیستم. باید احترام گذاشت و مشکل خاصی هم نیست. چرا فکر می‌ کنید من با 10، 11 سال سابقه وقتی از این باشگاه بروم، مشکل خاصی ایجاد می‌ شود؟ خیلی خوشحال و خندان می‌ رویم صحبت می‌ کنیم و اگر

صادقی که از انتشار مصاحبه ای از قولش گله داشت، در ادامه گفت: از قول من مصاحبه زده اند که یکسری خط و خطوط در باشگاه استقلال هست و این ها نمی‌ گذارند من بمانم در حالی که من این حرف را نزدم. دوست عزیزی که با من مشکل داری و فکر می‌ کنی اگر من بمانم دخالت می‌ کنم، من بازیکن حرفه ای هستم و جدایی ام را می‌ پذیرم تا سه نشه بازی نشه. این سومین باری است که من از استقلال جدا می‌ شوم.

او درباره حضور در باشگاه نفت گفت: فعلا با باشگاه استقلال قرارداد دارم و طبیعتا نمی‌ توانم با هیچ تیمی صحبت کنم.

کاپیتان فصل گذشته استقلال در لابه لای حرف هایش جملاتی هم درباره یک افشاگری احتمالی به زبان آورد و گفت: در آینده شاید یکسری مطالب را بتوانم بگویم. در زندگی ورزشی ام پشت سر کسی حرف نزده ام اما شاید با خودم به نتیجه برسم که حرف هایی را بزنم. امیدوارم اتفاق هایی که فکر می‌ کنم نیافتد تا ذهن هواداران استقلال خراب نشود.

صادقی همچنین گفت:12 سال با بی پولی و مشکلات سوختم و ساختم و استقلال را دوست داشته ام. در این مدت هم شاید اندازه 2 سال بعضی ها پول نگرفتم.

صادقی درباره موضوع بازوبند کاپیتانی و ارتباطش به خط خوردن اواز فهرست استقلال هم گفت: سرمربی تیم می‌ تواند کاپیتان را معرفی کند و این موضوع در صلاحیت ایشان است.

او درباره حضورش در جلسه عمومی بازیکنان و سرمربی استقلال هم گفت: قرار بود آقایان تماس بگیرند که من بیایم باشگاه اما یادشان رفته بود و من خودم آمدم باشگاه.

دیدگاه‌ها