کد خبر : 1249828 | 10 تیر 1394 ساعت 15:06 | 61.7K بازدید | 0 دیدگاه

تخصص ویسی رو کردن بازیکنان گمنام است

مومنی: پیشنهاد استقلال به من کاملا جدی بود

مهاجم فصل پیش استقلال‌خوزستان که قرار است در لیگ پانزدهم برای نفت‌تهران به میدان برود، برنامه های زیادی برای سال فوتبالی اش در نظر دارد.

مومنی: پیشنهاد استقلال به من کاملا جدی بود
به گزارش "ورزش سه"، مهدی مومنی در مورد شرایط تیم سابقش استقلال‌خوزستان و اینکه آنها در وضعیت بدی قرار دارند گفت: اول از همه بگویم که استقلال‌خوزستان باشگاه خیلی خوبی بود از لحاظ مالی و از جهات دیگر آسایش داشتیم اما از آنجایی که قرار نبود تیم داری کنند من هم جدا شدم. الان هم خیلی ها می‌ گویند این تیم وضعیت بدی دارد و به جای بازیکنان خوبی که از جمعشان جدا شده، یکسری بازیکن لیگ یکی گرفته اند باید بگویم که سبک آقای ویسی اینگونه است که بازیکنان گمنام را رو می‌ کند. او بیشتر بازیکنان لیگ یکی می‌ گیرد و از آنها رونمایی می‌ کند.

او در پاسخ به این سوال که چه شد به نفت‌تهران پیوست ادامه داد: راستش من چند پیشنهاد خوب داشتم. با پیشکسوتان فوتبال مشورت کردم و دیدم که نفت هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، هم در پلی آف و کلا باشگاه خوبی است بنابراین به نفت‌تهران پیوستم.

این بازیکن در مورد اینکه پیشنهاد تیم های استقلال و سپاهان به او چقدر جدی بوده گفت: در بین پیشنهادهایی که به من شد استقلال و سپاهان از همه جدی تر بود ولی از لحاظ فنی خیلی از جوانب را بررسی کردم چون برای من خیلی مهم است که بازی کنم. استقلال تیم بسیار بزرگی است اما با توجه به مشورت هایی که من گرفتم، دیدم بهتر است به تیم نفت‌تهران که بی حاشیه است و جزو 8 تیم برتر آسیاست و در کل گزینه خیلی خوبی است، بروم.

بازیکن حال حاضر نفت‌تهران در مورد اینکه فکر نمی‌ کند با توجه به یارگیری هایی که این تیم انجام داده امسال سال سختی را پیش رو دارند، نظرش را اینگونه بیان کرد: با یارگیری هایی که نفت‌تهران در دو، سه روز اخیر انجام داده همه چیز بهتر شده، به هر حال نظر کادرفنی در این بین مهم است و آنها می‌دانند که نقطه ضعف و قوتشان دقیقا در چه پست هایی است. ما باید خوب و محکم تر عمل کنیم چون بازی با الاهلی را هم پیش رو داریم.

وقتی از مومنی سوال شد می‌ تواند فیکس این تیم شود یا خیر پاسخ داد: در باشگاه بزرگ نفت هر کسی که آماده باشد بازی می‌ کند. در حال حاضر داریم تمرینات خوب و فشرده ای انجام می‌ دهیم. آقای منصوریان به اسم و رسم نگاه نمی‌ کند و هر کس که خوب باشد را بازی می‌ دهد و کلا همه چیز بستگی به عملکرد بازیکن دارد. در ضمن علی آقا به جو تیمش نیز اهمیت زیادی می‌ دهد و خیلی تلاش کرد که بچه های جدید با قبلی ها هر چه زودتر هماهنگ شوند.

دیدگاه‌ها