کد خبر : 1249832 | 10 تیر 1394 ساعت 15:19 | 84.1K بازدید | 10 دیدگاه

والیبال ایران با تیم دوم در قهرمانی آسیا

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه در تهران آغاز می شود و تیم ایران با بازیکنانی که کمتر در لیگ جهانی بازی کرده اند و یا بازی نکرده اند در این رقابت ها به میدان می رود.

والیبال ایران با تیم دوم در قهرمانی آسیا
به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم مردادماه با حضور 17 تیم در چهار گروه مقدماتی در تهران آغاز می شود و به مدت 9 روز در تهران پیگیری خواهد شد.

با توجه به اینکه بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال تیم قهرمان این رقابت ها جواز حضور در المپیک را به دست نمی آورد و دو تیم برتر جام جهانی مستقیما به المپیک 2016 صعود می کنند، بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون والیبال تیم دوم ایران در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا در تهران به میدان می رود که اسامی 20 بازیکن معرفی شده به کنفدراسیون والیبال آسیا به قرار زیر است:
محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، بهزاد حیدری، فرهاد پیروت پور، محمد جواد معنوی نژاد، میکائیل تاجر، محمدرضا موذن، رسول شهسواری، پوریا فیاضی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، سعید شیرود، سعید جواهری توانا، علی شفیعی، مصطفی شریفات، رضا عابدینی، محمد فلاح،علی فتحعلی و محمد رضی پور.

کادر فنی تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها کادر فنی تیم ملی زیر سال تشکیل می دهد که هدایت آن بر عهده پیمان اکبری و سرپرست آن مهدی نفر می باشد.

گروه بندی 17 تیم شرکت کننده در این رقابت ها به قرار زیر است:
گروه A: ایران، قزاقستان، کویت، عمان و چین تایپه
گروه B:استرالیا، هند، ترکمنستان، قطر
گروه C:کره جنوبی، تایلند، پاکستان و عربستان
گروه D:چین، ژاپن، سریلانکا و بحرین

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در دو سالن ۱۲ هزار نفری و سالن فدراسیون والیبال در تهران برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران قهرمانی در دو دوره متوالی (۲۰۱۱ و ۲۰۱۳) را در کارنامه دارد و خود را برای سومین قهرمانی متوالی در این مسابقات آماده می کند.

دیدگاه‌ها