کد خبر : 1249835 | 10 تیر 1394 ساعت 15:28 | 24.1K بازدید | 3 دیدگاه

محمودی: نمی‌خواهم امسال پشیمانی به بار بیاید

مدافع فصل گذشته نفت‌مسجدسلیمان که حالا به دسته یک سقوط کرده می‌ گوید امسال نمی‌ خواهد همانند سال های قبل زود تصمیم گیری کند و بعد پشیمان شود.

محمودی: نمی‌خواهم امسال پشیمانی به بار بیاید
به گزارش "ورزش سه"، حامد محمودی در مورد شرایط خودش گفت: فعلا انفرادی تمرین می‌ کنم. چند باشگاه با من صحبت کرده اند اما هنوز به توافق نرسیده ایم و کار را صددرصد نکرده ایم و دلیلش این است که نمی‌ خواهم مثل سال های قبل و دو سالی که در لیگ‌برتر حضور دارم زود تصمیم بگیرم زیرا در این دو سال هر بار که رفتم و قرارداد بستم پیشنهادهای بهتری برایم آمد و من پشیمان شدم. بنابراین فعلا صبر کردم تا ببینم شرایط کدام باشگاه بهتر است. در ضمن یکی از اهدافم در فوتبال این است که روزی شاگرد آقایان قلعه‌نویی و علی دایی شوم و جایی بروم که آنها سرمربیگری می‌ کنند.

او در مورد اینکه از نفت‌مسجدسلیمان خبر دارد یا خیر ادامه داد: من فکر می‌ کنم نفت‌مسجدسلیمان به امان خدا رها شده. بعضی از اوقات هواداران زنگ می‌زنند و حال من را می‌ پرسند اما کلا از این تیم خبری ندارم.

این بازیکن در مورد اینکه پولش را از نفتی ها گرفته یا خیر افزود: هیچ پولی به ما نداده اند و تسویه نکرده اند. ما خوشحال بودیم که حداقل آقای رضائیان بالای سر این تیم است و دلمان به این خوش بود که ایشان هم رفتند.

دیدگاه‌ها