کد خبر : 1249837 | 10 تیر 1394 ساعت 15:34 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمدی‌نژاد‌: کاش کامیابی‎نیا را نگه می‌داشتند

مدافع با سابقه نفتی های تهران معتقد است امسال سال سختی را پیش رو دارند نه به این دلیل که خریدهای خوبی انجام نداده اند بلکه از این نظر که همه تیم ها مقابل تیم با شخصیت نفت انگیزه دارند.

حمدی‌نژاد‌: کاش کامیابی‎نیا را نگه می‌داشتند
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی‌نژاد‌ در مورد شرایط تمریناتشان گفت: وقتی تیمی بعد از یک مدت تعطیلات تمریناتش را شروع می‌ کند، فشار زیادی به بازیکنانش می‌ آ‌ید اما با آن نموداری که مربی های ما تعیین کردند و جدول آماده سازی فکر می‌ کنم همه چیز خیلی خوب پیش می‌ رود و تمریناتمان به گونه ای نیست که بابت فشار بالا بازیکنان شاکی شوند چون کادرفنی چه از لحاظ علمی و فوتبال به این قضایا توجه می‌ کنند.

او یکی از بازیکنان باتجربه نفت‌تهران است در مورد جدایی ستاره هایشان و اینکه فکر نمی‌ کند با این وجود سال سختی داشته باشند ادامه داد: یکسری مهره ها رفته اند ولی بازیکنان خوبی جایگزینشان شده اند و به نظر من مهره های خوبی را جذب کرده ایم و اینکه بعضی ها معتقدند به خاطر رفتن چند نفر از بازیکنانمان ما آسیب می‌ بینیم درست نیست. در کل نفت نسبت به پارسال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشت ولی ای کاش باشگاه با کمال کامیابی نیا توافق می‌ کرد زیرا او در بخش توپ گیری خیلی و عمل می‌ کرد و وسط میدان می‌ جنگید. هر بازیکنی یک پوئن دارد؛ یکی مثل مبعلی خوب سانتر می‌ کند، یکی سرعتش بالاست و شاید بهتر بود باشگاه نفت با کامیابی نیا مدارا می‌ کرد.

این بازیکن در همین باره ادامه داد: ما سال سختی داریم یا همه تیم های بزرگ می‌ خواهند مقابل تیم با شخصیت نفت نتیجه بگیرند و بازیکنان خیلی انگیزه دارند. نتایجی که پارسال ما گرفتیم باعث شد همه به بزرگی نفت پی ببرند اما ما امسال به روند خوبمان ادامه می‌ دهیم.

حمدی‌نژاد‌ در پایان در مورد اینکه تسویه حساب کرده است یا خیر افزود: نه ما هنوز تسویه حساب نکرده ایم و گفته اند هفته دیگر پول می‌ دهند. مسوولان تیم در تلاش هستند که هر چه زودتر این کار را انجام دهند.

دیدگاه‌ها