کد خبر : 1249848 | 10 تیر 1394 ساعت 16:14 | 230.9K بازدید | 19 دیدگاه

مسلمان بار دیگر پرسپولیسی می‌شود؟

محسن مسلمان این روزها در سکوت خبری به دنبال انتخاب تیم آینده است و گفته می شود احتمال بازگشتش به پرسپولیس نیز وجود دارد.

مسلمان بار دیگر پرسپولیسی می‌شود؟
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان فوتبال ایران که پیش از این در پرسپولیس به بازی می پرداخت با جدایی از این تیم به ذوب آهن بازگشت و در نیم فصل گذشته نیز به فولاد پیوست.

او در پایان فصل گذشته با جدایی از فولاد تصمیمی برای حضور در فوتبال ایران نداشت و ترجیح داده بود به پیشنهادات آسیایی اش فکر کند. مسلمان که در نیم فصل گذشته از استقلال نیز پیشنهاد داشت بار دیگر با چراغ سبز مسوولان این تیم مواجه شده و البته فعلا پاسخی به آن نداده است. عکس العمل او در سال نوی جدید که در کلیپی به همراه پیام صادقیان از علاقه اش به پرسپولیس خبر داده بود باعث شده تا او فعلا به استقلالی ها جواب ندهد و منتظر پیشنهاد پرسپولیس باشد.

به نظر می رسید با حضور علیرضا منصوریان در استقلال، مسلمان نیز قراردادش را با این تیم امضا کند که در ادامه با توجه به نهایی نشدن این اتفاق، حضور مسلمان نیز در جمع آبی پوشان منتفی شد. مسلمان اکنون منتظر است تا در صورت اعلام آمادگی پرسپولیسی ها قراردادش را با قرمزها به امضا برساند.

دیدگاه‌ها