کد خبر : 1249867 | 10 تیر 1394 ساعت 17:55 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: جوانگرایی در فوتبال جواب داده است

مدافع سابق تیم ملی که سابقه حضور ٧ ساله را در سری آ ایتالیا را در کارنامه خودش دارد این روزها مشغول افتتاح آکادمی فوتبالش است.

رضایی: جوانگرایی در فوتبال جواب داده است
رحمان رضایی می‌گوید: خوشبختانه امروز آکادمی فوتبال را برای جوانان و نوجوانان با کمک یکی از دوستانم افتتاح کردیم و هدفمان کمک به جوانان با استعداد فوتبال است که با توجه به رابطه خوبی که با آکادمی های فوتبال در ایتالیا دارم فکر می کنم می توانیم در این زمینه به استعدادهای فوتبال ایران کمک کنیم.

مربی سابق راه آهن در ادامه می گوید: امروز فوتبال ایران به سمت جوانگرایی رفته و می بینیم چه در عرضه مربیگری و چه بازی جوانها هستند که گوی سبقت را از با تجربه ها ربوده اند و به موفقیت های شایانی رسیده اند که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به موفقیت برسد.

مدافع سابق تیم ملی در پایان در مورد شرایط خودش می گوید: خوشبختانه در راه آهن تجربه خوبی کسب کردم و امسال تمام هدفم این است که کار مربیگری خودم را ادامه دهم از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم و همچنین یکی ٢ تن از دوستان هم که در لیگ برتر به عنوان سرمربی حضور دارند پیشنهاد همکاری به بنده را داده اند که من مشغول بررسی این پیشنهادات هستم تا در صورت شرایط مناسب کارم را شروع کنم.

دیدگاه‌ها