کد خبر : 1249874 | 10 تیر 1394 ساعت 18:39 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیعی و پیکانی ها، خیلی زحمت کشیدند

الهامی: استیناف رای شجاعانه ای صادر کرد

مربی تیم پیکان می گوید مشکل این تیم هرگز فنی نبوده و آنها می توانستند با استفاده از موقعیت های خود، حضورشان در لیگ برتر را تضمین کنند.

الهامی: استیناف رای شجاعانه ای صادر کرد
به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درباره تغییر نتیجه بازی تیم های پیکان و راه آهن و حضور مجدد این تیم در لیگ برتر گفت:خیلی خوشحالم که پیکان در لیگ برتر ماندنی شد، پیکان تیمی ریشه دار و قدیمی است و حضورش در لیگ برتر به نفع فوتبال است، در ضمن شما اگر بازی های تیم پیکان را دیده باشید متوجه می شوید که تیمی نبود که لایق حضور در دسته اول باشد.

وی ادامه داد: اگر بازی با تیم راه آهن را در نظر نگیرید پیکان دارای بهترین خط دفاعی در بین تیم های لیگی بود، اما بزرگترین عاملی که به این تیم ضربه زد نداشتن ابزار برای پیروزی بود. البته در همه نقاط زمین بازیکنان خوبی داشتیم اما بازیکن مکمل خوب در تیم وجود نداشت، بازیکنی که ابزار تیم برای تحت فشار قراردادن حریف باشد، به همین دلیل موقعیت های زیادی بازیکنان به وجود می آوردند اما به گل دست پیدا نمی کردیم، نه اینکه نمی خواستیم، شرایطش نبود، مشکل ما فنی نبود.

مربی تیم پیکان در ادامه گفت: ما در سه بازی مقابل تیم های نفت، تراکتورسازی و پدیده، پنالتی از دست دادیم، اگر یکی از آنها گل می شد و یا سه امتیاز بازی با تیم استقلال به ما می رسید دیگر نیازی نداشتیم که این مسائل پیش بیاید. باز هم با تمام این تفاسیر ما خوب عمل کردیم، به هیچکدام از رقبایمان جزء راه آهن نباختیم و یا در بازی های دور برگشت در هیچکدام از بازی های خارج از خانه تسلیم حریفان نشدیم.

الهامی در پایان گفت:پیکان در حال حاضر از نظر روحی و روانی بهترین تیم ایران است، معتقدم فدراسیون فوتبال رای شجاعانه ای داد، البته مجموعه عوامل پیکان، مخصوصا مهندس شیعی مدیرعامل باشگاه زحمات بسیار کشیدند که تا حق به حق دار برسد و در حق پیکانی ها اجحاف نشود. بهرحال به همه پیکانی ها مخصوصا آقای شیعی که زحمات بسیاری را متحمل شدند، تبریک می گویم و امیدوارم تیم بتواند در لیگ آینده بدرخشد.

دیدگاه‌ها