کد خبر : 1249886 | 10 تیر 1394 ساعت 18:50 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با Algemeen Dagblad

روبن: بایرن به خرید های جدید نیاز ندارد

پس از اینکه بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان مغلوب بارسا و دورتموند شد، انتقادات زیادی را متوجه خود دید.

روبن: بایرن به خرید های جدید نیاز ندارد
به گزارش "ورزش سه"، بایرن فصل گذشته برای سومین سال متوالی قهرمان بوندسلیگا شد اما این قهرمانی نیز سبب کاهش انتقادات نشد و برخی از کارشناسان معتقدند که بایرنی ها نیاز به انجام خرید های زیادی در بازار نقل و انتقالات دارند.

آرین روبن، ستاره هلندی بایرن که دو ماه پایانی فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد به "Algemeen Dagblad" گفت:" شنیده ام که می گویند بایرن باید از عملکردش در فصل گذشته شرمنده باشد و نیاز است تا بازیکنان جدید زیادی برای فصل بعد خریداری کند. به اعتقاد من اینها همه مزخرف هستند.
ما با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم قهرمان بوندسلیگا شدیم و به دو نیمه نهایی بزرگ نیز رسیدیم. اگر خاوی مارتینز در بهترین فرم از مصدومیت برگردد، اگر من و ریبری هم بتوانیم مصدومیتمان را پشت سر بگذاریم و نیز اگر تیاگو و آلابا دیگر مصدوم نشده و بتوانند بازی های درخشانشان را بصورت متناوب برای بایرن ارائه دهند، بایرن بازهم قدرتمندترین تیم اروپا خواهد شد و قادر خواهد بود که هر تیمی را شکست دهد."
لازم به ذکر است که بایرن مونیخ امروز کار انتقال داگلاس گاستا را با قیمت 30 میلیون یورو از شاختار دونتسک نهایی کرد.

دیدگاه‌ها