کد خبر : 1249887 | 10 تیر 1394 ساعت 19:52 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری اردو، و بازی تدارکاتی تیم امید در هلند

تیم فوتبال امید کشورمان در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اردویی 10 روزه را در نایمخن هلند خواهد داشت.

برگزاری اردو، و بازی تدارکاتی تیم امید در هلند
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، طبق هماهنگی‌های به عمل آمده قرار بود تیم فوتبال امید ایران شهریورماه سال جاری در تورنمنت چهارجانبه چین شرکت کند، اما به دلیل آنکه فدراسیون فوتبال چین زمان این مسابقات را تغییر داد زمان جدید برگزاری آن با رقابت‌های غرب آسیا که تیم امید در آن شرکت می‌کند، تداخل پیدا کرد. البته چینی‌ها پیشنهاد دادند به دلیل تغییر زمان تورنمنت یاد شده، تیم امید ایران که قرار بود در این تورنمنت علاوه بر تیم امید چین با تیم‌های امید ژاپن و رومانی هم بازی کند، دو بازی دوستانه با امیدهای فوتبال چین انجام دهد که این تغییر برنامه مورد قبول مسئولان و کادر فنی تیم امید ایران قرار نگرفت.

حبیب کاشانی، مدیر تیم فوتبال امید ایران ضمن اعلام این خبر گفت: پس از لغو تورنمنت چین کادر فنی تیم امید درخواست کرد دو بازی خوب با تیم‌های مطرح اروپایی داشته باشیم تا اعتمادبه‌نفس بازیکنان بالا برود، به همین دلیل ما با مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا مکاتبه کردیم که آنها گفتند در تاریخ مدنظر ما تیم زیر 21 سال ندارند که به همین خاطر برگزاری این دوستانه عملی نشد.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان خاطر نشان کرد: پس از منتفی شدن حضور در تورنمنت چین و دیدار دوستانه با ایتالیا، سه کشور آلمان، هلند و اتریش را مدنظر قرار داده و با آنها برای برگزاری دیدار تدارکاتی رایزنی کردیم. در آخرین اقدامی که در این خصوص انجام شد با جهانگیری، سفیر محترم ایران در هلند هماهنگ کردیم تا شرایط برگزاری اردو در این کشور و برگزاری دو دیدار تدارکاتی خوب را با رایزنی‌هایی که انجام می‌دهند، فراهم کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا اردویی 10 روزه را از 12 شهریور در نزدیکی شهر نایمخن هلند خواهیم داشت، ضمن اینکه اگر امکان داشته باشد دو بازی با تیم‌های نایمخن و تیم زیر 21 سال هلند انجام می‌دهیم. دوستان ما در سفارت ایران در هلند رایزنی‌های لازم را برای برپایی اردویی تیم امید در این شهر انجام داده‌اند، اما برپایی آن هنوز قطعی نشده است.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: با فدراسیون‌های فوتبال کره و ژاپن مکاتبه کردیم تا پس از رقابت‌های غرب آسیا، چه در داخل ایران و چه در یکی از دو کشور کره و ژاپن، دو بازی تدارکاتی با هر یک از این تیم‌ها داشته باشیم که هنوز پاسخ ما را نداده‌اند. البته اولویت ما بیشتر این است که دو بازی با ژاپن داشته باشیم. در مجموع هدف ما این است تا قبل از آغاز رقابت‌های المپیک پنج اردو را برای آماده‌سازی تیم امید تدارک ببینیم.

دیدگاه‌ها