کد خبر : 1249905 | 10 تیر 1394 ساعت 22:50 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

فهرست اولیه تیم ملی وزنه‌برداری اعلام شد

لیست 10 نفره تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند توسط کادرفنی اعلام شد.

فهرست اولیه تیم ملی وزنه‌برداری اعلام شد
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان درحالی اسامی اولیه 10 وزنه بردارحاضر دراردوی تیم‌ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان را اعلام کرد که این ترکیب به هیچ وجه ترکیب نهایی و اصلی اعزامی به مسابقات آسیایی پوکت به حساب نمی آید.

توکلی درلیست اولیه خود با قرار دادن نام مجید عسگری در دسته 62 کیلوگرم، حمید ملکی در دسته 77 کیلوگرم، صالح چراغی در دسته 85 کیلوگرم، علی هاشمی و مصطفی رجایی دردسته 94 کیلوگرم، کیا قدمی و سهراب مرادی دردسته 105 کیلوگرم و درنهایت محسن داودی ، محسن بهرام‌زاده و رشید شریفی در دسته 105+ کیلوگرم  بخاطر کمبود وقت و برای معرفی لیست ابتدایی به ستاد برگزاری مسابقات آسیایی نفرات منتخب خود را اعلام کرد تا این وزنه برداران پس از بررسی عملکردشان درجلسه کمیته فنی فیلتر شده و سپس با تایید اعضاء ترکیب 8 نفره اشان مشخص و به پوکت تایلند اعزام شود.

بی‌شک  لیست نهایی اعزامی به مسابقات آسیایی 2015  پس از بررسی نهایی درجلسه هفته آینده کمیته فنی معرفی می‌شوند واین لیست فقط بخاطر معرفی به ستاد برگزاری مسابقات آسیایی تایلند اعلام شده است.

برهمین اساس حسین توکلی بعنوان سرمربی و محسن بیرانوند بعنوان کمک مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشورمان را در پوکت تایلند هدایت خواهند کرد. همچنین این دوره از پیکارهای آسیایی قرار است از تاریخ دوازدهم تا 21 شهریورماه در این کشور برگزار شود.

دیدگاه‌ها