کد خبر : 1249982 | 11 تیر 1394 ساعت 15:33 | 89K بازدید | 0 دیدگاه

فروزان در دو راهی تهران – تبریز

محسن فروزان امروز با حضور در باشگاه استقلال رضایتنامه اش را از این تیم دریافت کرد و مشکلی برای انتخاب تیم بعدی اش در لیگ پانزدهم ندارد.

فروزان در دو راهی تهران – تبریز
به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان امروز با حضور در باشگاه استقلال رضایتنامه خود را دریافت کرد و به این ترتیب می تواند با تیم های خواهان خود باب مذاکره را باز کند. در حال حاضر شماره یک فصل گذشته استقلال از 4 تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و بعید نیست فصل آینده را در تبریز سپری کند.

فروزان که از گسترش و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد به دنبال این است تا در هفته آینده مقصد نهایی اش را برای بازی در لیگ پانزدهم انتخاب کند. با توجه به اینکه گلر ملی پوش سابق استقلال در زمان حضور در تراکتورسازی فصلی رویایی را در این تیم گذرانده و از آنجا به دوران اوجش رسیده به نظر می رسد انتخاب او تراکتورسازی باشد. فروزان در زمان هدایت تراکتورسازی توسط امیر قلعه نویی، به دروازه بان شماره یک این تیم تبدیل شد و موفق شد ضمن به دست آوردن رکورد کلین شیت در این تیم، عنوان نائب قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا را نیز به دست آورد.

از سایپا و پیکان نیز به عنوان گزینه های دیگر فروزان برای فصل آینده نام برده می شود و باید دید این دروازه بان که برای اثبات شایستگی هایش به استقلالی ها انگیزه فراوانی دارد پیراهن چه تیمی را در فصل آینده بر تن خواهد کرد.

دیدگاه‌ها