کد خبر : 1249986 | 11 تیر 1394 ساعت 16:06 | 121.6K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین مذاکرات برای حضور ضرغام در پرسپولیس

ضرغام اسماعیل، مدافع چپ جوان تیم ملی عراق بار دیگر مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته است و مذاکرات برای عقد قرارداد با او آغاز شده است.

آخرین مذاکرات برای حضور ضرغام در پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، مدافع جوان و ملی پوش تیم ملی عراق که در دوره گذشته جام ملت های آسیا در استرالیا عنوان پدیده این مسابقات را به خود اختصاص داده، بار دیگر مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. ضرغام اسماعیل که در نیم فصل دوم لیگ گذشته نیز زمزمه حضورش در پرسپولیس شنیده میشد و انتقالش با مانع تراشی برخی از مسوولان مواجه شد، مذاکرات جدید خود را برای حضور در پرسپولیس آغاز کرده و اگر طرفین موفق شوند روی مبلغ قرارداد به توافق برسند شاه ماهی نقل و انتقالات در تور سرخ ها خواهد افتاد. ضرغام که با 22 سال سن مورد توجه باشگاه های قطری نیز قرار گرفته بارها از علاقه خود برای حضور در پرسپولیس پرده برداشته و قرار دادن عکس های کری خوانی اش برای استقلالی ها در صفحه اجتماعی اش باعث شده بود مورد توجه هواداران این تیم قرار گیرد.

اکنون نیز با توجه به نیاز پرسپولیسی ها در پست مدافع چپ به نظر می رسد او یکی از گزینه های اصلی برانکو ایوانکوویچ برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس باشد و باید دید پرسپولیسی ها موفق خواهند شد در رقابت با قطری ها او را سرخپوش کنند یا خیر

دیدگاه‌ها