کد خبر : 1249999 | 11 تیر 1394 ساعت 16:35 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با خبرنگاران

گواردیولا: به روبن و ریبری آماده نیاز دارم

پپ گواردیولا اظهار امیدواری کرد که بازیکنان مصدوم تیمش بتوانند به فرم خوبشان بازگشته و او بتواند آنها را در ترکیب موردنظرش قرار دهد.

گواردیولا: به روبن و ریبری آماده نیاز دارم
به گزارش "ورزش سه"، بایرن فصل گذشته قهرمان بوندسلیگا شد اما در لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان توفیقی کسب نکرد و همین مساله باعث افزایش موج انتقادات به این تیم شد. بایرنی ها در اواخر فصل با بحران مصدومیت بازیکنان شاخصی چون ریبری، روبن و آلابا نیز روبرو شده بودند.

گواردیولا که تیمش را برای رقابت های حساس فصل بعد آماده می کند به خبرنگاران گفت:" بیش از هرگونه خرید جدیدی، علاقمندم که بازیکنانی چون ریبری، روبن و خاوی مارتینز، هرچه زودتر به فرم ایده الشان برگردند تا بتوانم به ترکیب موردنظرم دست یابم. برای شروع فصل جدید بی تابیم اما در ابتدا باید آرام باشیم و خوب تمرین کنیم.
دورتموند مربی جدیدی دارد. گلادباخ تیم بهتری نسبت به فصل قبل خواهد داشت؛ ضمن اینکه ولفسبورگ و لورکوزن هم قدرت خود را حفظ کرده اند.فصل دشواری در انتظارمان است."

گواردیولا که تا بدینجا داگلاس کاستا را به عنوان خرید جدید در اختیار خود می بیند، در مورد فصل نقل و انتقالات و خریدهای بعدی بایرن گفت:" رومینیگه و سامر برای صحبت در مورد نقل و انتقالات افراد مناسبتری هستند. جاشوا کیمیخ را خیلی خوب نمی شناسم اما او بازیکن جوانی است و بازی او در ترکیب لایپزیک در مونیخ را دیده ام.
امیدوارم داگلاس کاستا نیز خیلی زود در بایرن جا بیفتد و بازی های خوبی به نمایش بگذارد.به او تمام کمک های لازم را خواهیم کرد.داگلاس بازیکن با کیفیتی است و خرید خوبی محسوب می شود."

دیدگاه‌ها