کد خبر : 1250001 | 11 تیر 1394 ساعت 17:49 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی ملوان را به سمت سقوط می برد

در حالی که تیم های لیگ برتری برای حضوری موفق در فصل پانزدهم به دنبال برنامه ریزی و جذب بازیکن هستند، ملوان همچنان درگیر مدیریتی است.

چه کسی ملوان را به سمت سقوط می برد
به گزارش "ورزش سه"، ملوان که طی فصول گذشته با بضاعت حداقلی در نقل و انتقالات شرکت می کرد و البته از پتانسیل جذب بازیکن سرباز بهره می برد اکنون با مشکلات مدیریتی که در در آن می گذرد از این قافله نیز عقب مانده و تراکتور به بهترین نحو از این شرایط استفاده می کند و نیروهای جوان و البته سرباز لیگ برتر را به عضویت تیم خود در می آورد.

در فصلی که تعداد بازیکنان سرباز و البته باکیفیت لیگ برتر از تعداد انگشتان دو دست نیز بیشتر است و هر تیمی آرزوی عقد قرارداد با آنها را دارد ملوان اسیر مشکلات مدیریتی است و نمی تواند از این خوان استفاده ای ببرد.

سیروس محجوب که به دنبال بازگرداندن مالکیت این باشگاه با موانعی در این راه مواجه می شود که مسوولان شهری برای انتخاب نفر بعدی به عنوان مالک جدید هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند و حضور بهشتی به عنوان مالک جدید در ابهام قرار دارد.

با این شرایط به نظر می رسد ملوان در فصل آینده نیز یکی از گزینه های اصلی سقوط باشد. سقوطی که رد آن را می توان در روزهای برزخی انتخاب مالک توسط مسوولان استانی گیلان و شهر انزلی در آن جستجو کرد و هواداران ملوان هیچ وقت این روزها را از خاطر نخواهند برد.

داریوش بهشتی در حالی روز گذشته از پایان روند واگذاری این باشگاه صحبت کرد که امروز بار دیگر اخبار از منتفی شدن این ماجرا خبر می دهند و باید همچنان منتظر ماند تا تکلیف تنها نماینده شمال در لیگ برتر مشخص شود. تیمی که هنوز از کادرفنی تا مدیریت و بازیکن در آن، هیچ کدام شرایط مشخصی ندارند و هواداران منتظر شروع لیگ پانزدهم هستند.

دیدگاه‌ها