کد خبر : 1250047 | 11 تیر 1394 ساعت 23:25 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

توافق پودولسکی با گالاتاسرای

ملی‌پوش آلمانی باشگاه آرسنال با گالاتاسرای ترکیه به توافق رسید.

توافق پودولسکی با گالاتاسرای
به گزارش "ورزش سه"، قهرمان لیگ ترکیه که در فصل جاری نقل و انتقالات برای بار سوم مشتری لوکاس پودولسکی بود، بالاخره از این بازیکن جواب مثبت گرفت. این بازیکن که در دور برگشت فصل 15-2014 با انتقالی قرضی به اینترمیلان پیوسته بود، در ایتالیا توفیقی نداشت و دوباره به لندن بازگشت.
وی که تا 2016 با توپچی‌ها قرارداد داشت، مایل بود در این تیم به کارش ادامه دهد و بتواند دوباره مثمرثمر واقع شود اما بعد از گفتگویی که با آرسن ونگر انجام داد، برنامه‌اش عوض شد.
نسیم تویهری ،مدیر برنامه‌های پولدی، به "بیلد" گفت:" مذاکرات خوبی با ونگر داشتیم و راستش او می‌خواست لوکاس را نگه دارد اما نمی‌توانست برای دادن یک جایگاه ثابت در ترکیب آرسنال به ما تضمین بدهد. برای همین روی رفتن توافق کردیم."
گالاتاسرای که قرار است برای قراردادی سه ساله تا سال 2018 و در ازای پرداخت مبلغ 4 میلیون یورو به آرسنال، پودولسکی را به ترکیه ببرد، فصل آینده در چمپیونزلیگ حضور دارد و شرکت در این تورنمنت فرصتی است تا این مهاجم آلمانی توانایی‌هایش را بار دیگر نشان دهد و به یواخیم لوو لیاقتش را برای دعوت شدن به مانشافت برای رفتن به جام ملت‌های 2016 فرانسه ثابت کند. لوو اخیرا گفته بود پولدی را به شرطی می‌خواهد که به روزهای اوجش برگشته باشد.

دیدگاه‌ها