کد خبر : 1250051 | 12 تیر 1394 ساعت 00:22 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین حذف زودهنگام متوالی نادال

اولین شگفتی بزرگ رقابت‌های تنیس ویمبلدون با حذف رافائل نادال، شماره یک سابق دیروز و تنیسور افت کرده امروز رقم خورد.

چهارمین حذف زودهنگام متوالی نادال
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، پس از روسل، دارسی و کرجیوس، نوبت به داستین براون، آلمانی شماره 102 رنکینگ بخش مردان رسید تا رافائل نادال، فاتح دو دوره ویمبلدون، برنده 14 گرنداسلم و دومین تنیسور پرافتخار تاریخ گرند‌اسلم‌ها را در همان ادوار ابتدایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون حذف کند!

در مهم‌ترین بازی دور دوم بخش مردان، داستین براون  آلمانی- جامائیکایی در چهار ست با نتایج 7بر 5، 3 بر 6، 6 بر 4 و 6 بر 4 نادال را برد و شگفتی بزرگ را رقم زد.

نادال پس از فتح دومین ویمبلدون در 4 فصل اخیر با شکست از روسل،دارسی، کرجیوس و حالا براون، رنگ حضور در جمع 8 تنیسور برتر معتبرترین رقابت تنیس را ندیده و جالب اینکه 3 شکست از این 4 باخت بزرگ در دو دور ابتدایی شکل گرفته است!

در دیگر بازی‌ مهم  بخش مردان، فدرر به جبران شکست در دور دوم سال 2013 مقابل استاخوفسکی، 6 بر 4، 6بر 2 و 6 بر 2 ، سم کوئری آمریکایی را برد.

اندی ماری اسکاتلندی هم 6 بر یک، 6 بر 4 و 6 بر4 رابین هاس آلمانی را برد.

در سایر بازی‌های بخش مردان، باتیستا، گروث، مونفلیس، سیمون، وارد، باسیلاشویلی، پسپوسیل، سپی، سونگا، بردیچ، توریشکی و آندوخار رقبایشان را شکست دادند.

در بخش زنان، شگفتی خاصی رخ نداد و کوویتوا، قهرمان دوره قبل دست در دست ربر، وژنیاکی، ریباریکووا، موگورازا، جورجی، گورتسووا،باشینژکی،دلاکوآ، لیسیکی، ماریا،یانکوویچ،کیس، راداوانسکا، نیکولسکو و پیلسکوآ با برتری بر رقبا به دور سوم راه یافتند.

دیدگاه‌ها