کد خبر : 1250084 | 12 تیر 1394 ساعت 11:37 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

فتح‌الله‌زاده به افشارزاده پیشنهاد داد:

با وعده و چک بازیکن بیاور

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با اظهارنظری عجیب در برنامه ورزش و مردم از بهرام افشارزاده از مدیرعامل فعلی خواست با توجه به لبریز شدن کاسه صبر هواداران با استفاده از روش هایی مثل وعده اقدام به جذب بازیکن برای استقلال کند.

با وعده و چک بازیکن بیاور
به گزارش "ورزش سه"، فتح‌الله‌زاده که دوربین برنامه ورزش و مردم را پذیرای خود می‌ دید در این  گفت‌وگوی نسبتا بلند حرف های قدیمی خود را تکرار کرد. او در پاسخ به این سوال که چه صحبتی خطاب به پرویز مظلومی دارد گفت: من هم دوست دارم در استقلال باشم اما نه با هر شرایطی. باید به پرویز مظلومی هم بگویم او نباید در هر شرایطی به استقلال بیاید. من اگر با این وضعیت به استقلال می‌ آمدم، خودم را می‌ سوزاندم.

در عین حال او با انتقاد از سیاست های نقل و انتقالاتی استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که باید بهترین یارها را در فصل نقل و انتقالات بگیرند اما برای این دو چنین چیزی نمی‌ بینم و سوالم از آقای مظلومی این است که اگر همه چیز مهیا بود همین بازیکنان را برمی داشت؟ به نظر من هواداران امسال تحمل نخواهند کرد و با توجه به دو سال گذشته انتظار کسب نتایج خوب را دارند و بنابراین در فصل نقل و انتقالات با هر روشی حتی وعده و چک باید بازیکنان را به استقلال آورد.

مدیرعامل سابق استقلال همچنین توصیه کرد: امید ابراهیمی و جاسم کرار تحت هیچ شرایطی از استقلال جدا نشوند.

دیدگاه‌ها