کد خبر : 1250093 | 12 تیر 1394 ساعت 13:06 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک اتفاق عجیب دیگر در لیگ ایران

بررسی مجدد پرونده پیکان ـ راه‌آهن

در حالی که پیکان با حکم کمیته استیناف فعالیت های مربوط به بازگشت خود به لیگ‌برتر فوتبال ایران را آغاز کرده است، باشگاه راه‌آهن در صدد استیفای حقوق خود است.

بررسی مجدد پرونده پیکان ـ راه‌آهن
به گزارش "ورزش سه"، امروز علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه که دوست ندارد مثل روزهای حضور در سپاهان یک حذف دیگر به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز در دوران مدیریتش رقم بخورد، اعلام کرد روز یکشنبه جلسه ویژه ای برای بررسی نهایی شکایت راه‌آهن و رای کمیته استیناف تشکیل خواهد شد.

رحیمی در برنامه ورزش و مردم ادعا کرد رای استیناف چیز دیگری بوده و تغییر کرده این در حالی است که صالحی رئیس کمیته استیناف تاکید داشت تخلف باشگاه راه‌آهن در استفاده از بازیکن غیرمجاز محرز است. او به رحیمی تذکر داد که به واسطه شغل مدیرعاملی باشگاه باید از صحت مارتین موتومبا مطلع می‌ بوده است و با این حرف رحیمی را به کوتاهی در انجام امور مدیرعاملی متهم کرد.

علیرضا رحیمی در زمان مدیریت باشگاه سپاهان نیز در بازی مقابل السد قطر به دلیل استفاده تیم از بازیکن غیرمجاز (رحمان احمدی) از دور رقابت ها کنار رفت. در نهایت در شرایطی که کمیته استیناف تاکید کرده بود حکم قطعی است، جلسه ویژه ای برای بررسی مجدد این حکم برگزار خواهد شد. اتفاقی که باز هم استارت هر یک از دو تیم راه‌آهن یا پیکان را برای فصل آینده با تاخیر مواجه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها