کد خبر : 1250115 | 12 تیر 1394 ساعت 14:35 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد امسال قدرتمند و بانشاط است

اسکوچیچ: چرا تبعیض به نفع تراکتورسازی؟

سرمربی اهل کرواسی فولادخوزستان امسال مصمم است سال خیلی خوبی را برای فولاد و فوتبال دوستان خوزستان به همراه شاگردانش رقم بزند و فولاد واقعی را به خیلی ها نشان دهد.

اسکوچیچ: چرا تبعیض به نفع تراکتورسازی؟
به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در مورد شرایط فولاد و نحوه تمریناتی که انجام می‌ دهند گفت: همه چیز طبق برنامه پیش می‌ رود، چند روزی است که در کردان کرج به سر می‌ بریم و تمرینات بسیار خوبی را در این مدت انجام داده ایم. امروز را به شاگردانم استراحت داده ام و از فردا تمرینات مجددا استارت می‌ خورد.

او در مورد عملکرد فولاد در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: در پست هایی که احساس می‌ کردیم به بازیکن نیاز داریم، نفراتی را جذب کردیم که خدا را شکر به خوبی خودشان را در تمرینات نشان دادند کسانی مثل دغاغله، ابراهیمی، مالکی و ... هم به شکل انفرادی تمرین می‌ کنند و هم اینکه کنار تیم هستند و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

سرمربی فولادخوزستان در مورد به توافق رسیدن جماعتی با فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: مهرداد جماعتی از بازیکنان تاثیرگذار ما در فصل گذشته بود که امسال نیز نیازش داشتیم. او امشب به اردوی ما اضافه می‌ شود و پس از انجام تست پزشکی در فدراسیون فوتبال زیرنظر پزشکان فولاد به تمرین می‌ پردازد تا مصدومیتش به طور کامل رفع شود و بتواند به انجام کارهای گروهی بپردازد.

اسکوچیچ در مورد جدایی احمد آل‌نعمه گفت: آل‌نعمه بازیکن بسیار خوبی بود و من هم دوستش داشتم اما با توجه به چیزهایی که من در ذهن داشتم و اینکه می‌ خواستیم امسال تیم را جوان تر کنیم، آل‌نعمه را کنار گذاشتیم.

سرمربی سرخپوشان اهواز در مورد جدایی سربازهایشان مثل رحمانی، رفیعی، عبدالله زاده و سعیدی  به دلیل بازی در تیم های نظامی ادامه داد: تنها ناراحتی من از بابت جدایی سربازهایمان این است که آنها به تراکتورسازی رفتند و من از این قضیه ناراحتم به این دلیل که تراکتور توانایی جذب بازیکن سرباز را دارد ولی آنها نمی‌ توانند برای تیم خودشان فولاد بازی کنند.این یک تبعیض بزرگ است که به سود تبریزی ها تمام شده است .

اسکوچیچ در پایان در مورد برنامه اش برای لیگ پانزدهم افزود: من همانطور که در صحبت هایم اشاره کردم، برنامه های خاصی را برای امسال طراحی کرده ایم. پارسال فولادخوزستان به مشکلات زیادی برخورد اما امسال ما فرصت داریم که نقاط ضعف و قدرت مان را پوشش دهیم و فولادی قدرتمند را روانه مسابقات کنیم. از هواداران می‌ خواهم که نگران نباشند چون امسال شاهد یک فولاد خوب و با نشاط خواهند بود.

دیدگاه‌ها