کد خبر : 1250116 | 12 تیر 1394 ساعت 14:37 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفیعی:جای کیانی و گردانی خالی است

دفاع وسط سرخپوشان تبریز در لیگ چهاردهم یک سال دیگر قراردادش با این تیم تمدید کرد.

شفیعی:جای کیانی و گردانی خالی است
به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در مورد تمدید قرارداد با تراکتورسازی گفت: ابتدا جا دارد از باشگاه هایی که من را برای انجام مذاکره دعوت کردند، تشکر کنم و همچنین از مربی هایی که من را می‌ خواستند، امیدوارم که همگی موفق باشند اما من با تراکتور قرارداد داشتم و از لحاظ اخلاقی موظف بودم یکسری مسائل را تکرار کنم. خدا را شکر می‌ توانم یک سال دیگر در کنار این تماشاگران باشم. تمام مجموعه تراکتور چه کادرفنی و چه بازیکن امسال هدفشان این است جام قهرمانی را به مردم تبریز اهدا کنند.

او در مورد جدایی بازیکنانی همچون گردانی، کیانی و ... ادامه داد: بالاخره مهدی و حبیب و کسانی که جدا شدند از دوستان صمیمی ما هستند. جایشان خالی است و برایشان آرزوی موفقیت می‌ کنم اما در قبالش بازیکنان سرباز به ما اضافه شده اند. امیدوارم که آنها بتوانند به روزهای خوب قبلشان برگردند و مثمرثمر باشند.

مدافع تراکتورسازی در مورد ماندن تونی و هدایت این تیم توسط او نظرش را اینگونه بیان کرد: تونی یک مربی کاربلد است و واقعا با جان و دل کار می‌ کند. به شخصه خوشحالم که قرار است امسال هم با او کار کنم، امیدوارم قهرمانی لیگ‌برتر در کنار این مربی برای ما باشد.

شفیعی در پایان افزود: امسال به همراه نفرات قبلی و نفرات جدید تمام تلاشمان را می‌ کنیم تا بتوانیم بهترین خط دفاعی لیگ و کمترین اشتباه را داشته باشیم، همه چیز با تلاش کردن به دست می‌ آید.

دیدگاه‌ها