کد خبر : 1250124 | 12 تیر 1394 ساعت 15:02 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به بزرگترین حریف ذوب آهن در دیدارهای دوستانه

فنرباغچه،‌مصاف با تیمی با ارزش 118میلیون یورو

تیم فوتبال ذوب‌آهن بیستم تیر ماه در دیداری دوستان به مصاف تیم خود و سرشناس فنرباغچه خواهد رفت.

فنرباغچه،‌مصاف با تیمی با ارزش 118میلیون یورو
به گزارش "ورزش سه" از سایت باشگاه ذوب ‌آهن فنرباغچه که جزو بزرگترین باشگاههای ترکیه و نامی شناخته شده در بین تیمهای مطرح اروپایی است در فصل گذشته رقابتهای لیگ ترکیه پس از گالاتسرای که به عنوان قهرمانی دست یافت و بشیکتاشی که در رده سوم ایستاد، جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

این تیم فصل آینده بایستی در رقابتهای داخلی و اروپایی حضوری قدرتمندانه داشته باشد و بار دیگر به قدرت شناخته شده شهر استانبول در‌آید.

تیمی که ارزش تقریبی آن 118 میلیون یورو برآورد شده است و در ترکیب خود ستارگانی چون دیگو ریباس فوق ستاره برزیلی و بازیکن سابق تیمهای وولفسبورگ و اتلتیکو مادرید،‌ رائول میرلش و برونو آلوز،‌ هافبک و مدافع ملی پوش پرتغالی،‌ امانوئل اومنیکه ستاره تیم ملی نیجریه،‌ کادلچ بازیکن تیم ملی جمهوری چک، فرناندائو برزیلی آقای گل فصل گذشته لیگ ترکیه و کراسیچ ملی پوش کروات را در خدمت دارد.



این تیم ترکیه ای همچنین که همچنان جزو تیمهای فعال در بازار نقل و انتقالات ترکیه است بر روی خرید چند فوق ستاره دیگر نیز تمرکز کرده است که نانی بازیکن سابق منچستریونایتد سرشناس ترین آنهاست.
مربیگری تیم فنرباغچه که قدمتش به 108 سال می رسد بر عهده ویتور پریرا که از المپیاکوس راهی فنرباغچه شد.

نباید فراموش کرد که فنرباغچه به عنوان یکی از سه ضلع قدرت همیشگی ترکیه همراه با گالا و بشیکتاش جزو محبوب ترین تیمهای این کشور هم هستند.

دیدار تیمهای ذوب آ‌هن و فنرباغچه از ساعت 18 به وقت محلی روز شنبه بیستم تیرماه برگزار خواهد شد و ذوب آهن به منظور برگزاری دیدار با این تیم بزرگ ترکیه روز 18 تیر ماه تهران را به مقصد کمپ بلو در کشور ترکیه ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها