کد خبر : 1250125 | 12 تیر 1394 ساعت 15:14 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در استقلال از هیچ کس ناراحت نیستم

عنایتی: سیاه جامگان خود ابومسلم است

کاپیتان سابق استقلال علیرغم میلش مجبور است با پیراهن سیاه جامگان از فوتبال خداحافظی کند.

عنایتی: سیاه جامگان خود ابومسلم است
رضا عنایتی به "ورزش سه" گفت که هدفش این بود که در استقلال از فوتبال خداحافظی کند اما شرایطی پیش آمد که این اتفاق رقم نخورد.

از پدیده هم پیشنهاد داشتم
هر بازیکنی یکسری فاکتور برای انتخاب تیمش دارد. من از پدیده هم پیشنهاد داشتم اما چون فوتبالم را با پیراهن مشکی ابومسلم  شروع کرده بودم، ترجیح دادم با همین پیراهن از فوتبال خداحافظی کنم.

سیاه جامگان خود ابومسلم است
سیاه جامگان دقیقا ابومسلم است و فقط نامش تغییر کرده است. همین آقای عباسی که الان مدیرعامل سیاه جامگان است، در آن تیم رویایی ابومسلم 10، 12 سال نقش بسیار پررنگی در نتایج آن تیم داشت. متاسفانه به دلیل عدم توجه به ابومسلم آن تیم شرایط خوبی ندارد اما امیدوارم که سیاه جامگان بتوانند نتایج خوبی بگیرد.

دوست داشتم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم
من خیلی دوست داشتم با استقلال فوتبالم را به پایان برسانم اما حالا در تیمی فوتبالم را تمام می‌ کنم که با آن تیم به فوتبال معرفی شدم. همانطور که با پیراهن مشکی ابومسلم فوتبالم را شروع کردم، حالا هم با همان پیراهن فوتبالم را تمام می‌ کنم.

من یک فوتبالیست حرفه ای هستم
به هیچ عنوان از جدایی از استقلال ناراحت نیستم. من یک بازیکن حرفه ای هستم و این را می‌ فهم که ممکن است در تاکتیک یک مربی جایی نداشته باشم. هر چند که در فوتبال ما احترام به بزرگتر جایی ندارد اما من هم باید بپذیرم که همانطور که در طول چند سال چهره آدم ها تغییر می‌ کند، شرایط فوتبالی اش هم تغییر می‌ کند و من باید بپذیرم که شاید دیگر آن فوتبالیست 10 سال پیش نیستم.

از رحمتی دلخور نیستم
مهدی رحمتی رفیق من است و من اصلا از او دلخور نیستم. هرگز هم نمی‌ گویم که او باعث جدایی من از استقلال شده است، به هر حال هر کسی مسوول اعمال خودش است و من هرگز پیش داوری نمی‌ کنم.

در مورد خریدهای استقلال حرف نمی‌ زنم
اصلا دوست ندارم دیگر در مورد خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات حرف بزنم چون من از این به بعد فقط یک هوادار هستم. دارم تلاش می‌ کنم که فقط برای موفقیت استقلال دعا کنم.

همیشه سرم را بالا می‌ گیرم
هرگز جای دلخوری از پرویز مظلومی برای من باقی نیست چون من همیشه سرم را بالا می‌ گیرم و برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را می‌ کنم. حالا هم که نیستم برای موفقیت این تیم دعا می‌ کنم.

دیدگاه‌ها