کد خبر : 1250131 | 12 تیر 1394 ساعت 14:43 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

اصرار پاری سن ژرمن برای جذب دی ماریا

آنخل دی ماریا گزینه مورد علاقه پاریسی ها طی دو سال اخیر بوده و آنها در این تابستان نیز تلاششان برای جذب ستاره آرژانتینی منچستریونایتد را ادامه خواهند داد.

اصرار پاری سن ژرمن برای جذب دی ماریا
به گزارش "ورزش سه"، اگر تابستان گذشته، پاری سن ژرمن نبرد بر سر جذب دی ماریا را بخاطر محرومیت از جانب فیفا به منچستریونایتد باخت، امسال دیگر این محدودیت وجود ندارد و آنها حالا تلاش های خود برای جذب دی ماریا را آغاز کرده اند.

پی اس جی به دلیل رعایت نکردن فیرپلی مالی، از سوی یوفا دو فصل از خرید بازیکن با قیمت بالاتر از 60 میلیون جریمه شده بود. این تیم در لیگ قهرمانان نیز تنها اجازه ثبت نام 21 بازیکن را داشت؛ در حالیکه تیم های دیگر می توانستند نام 25 بازیکن را به یوفا اعلام کنند.
محرومیت پاریسی ها برای فصل بعد، از جانب یوفا بخشیده شد و این تیم متمول بار دیگر قادر خواهد بود تا حضوری قدرتمندانه در بازار نقل و انتقالات داشته باشد.

دی ماریا سال گذشته با قیمت 75 میلیون یورو از رئال به یونایتد پیوست و البته هرگز نتوانست فروغ گذشته خود را تکرار کند. طبق ادعای اکیپ، پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی به ارزش 60 میلیون یورو برای خرید دی ماریا به مدیران یونایتد ارائه دهد. این تازه ترین تلاش های تیم پاریسی برای جذب بازیکنی است که مدتهاست در رویای جذبش به سر می برد.

دیدگاه‌ها