کد خبر : 1250152 | 12 تیر 1394 ساعت 17:18 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران 30 سالگی پایان بازیگری نیست

جلالی: به اندازه کافی مهاجم جوان داشتیم

سایپا در فصل نقل و انتقالات تمرکز زیادی روی جذب مهاجم گذاشته است.

جلالی: به اندازه کافی مهاجم جوان داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، این تیم تا اینجای فصل غلامرضا رضایی و رضا نوروزی را جذب کرده و مذاکراتی هم با محمدقاضی داشته که البته تا اینجا به نتیجه نرسیده است. مجید جلالی درباره دلیل این موضوع می‌ گوید: ما در بررسی های خیلی دقیقی که روی تیم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که فصل گذشته در خیلی از بازی ها با وجود اینکه برتری مطلق داشتیم، با این حال نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و از موقعیت های زیادمان به گل برسیم. به همین دلیل ترجیح دادیم چند مهاجم به تیم مان اضافه کنیم.

او ادامه داد: در بررسی هایی که ما انجام دادیم سایپا 5 مشکل اساسی داشت که یکی از آنها خط حمله ما بود. در صدد هستیم که یک مهاجم دیگر هم بگیریم، محمد قاضی جزو نفرات مورد نظر من است اما هنوز با او به توافق نرسیده ایم.

سرمربی سایپا در مورد بازیکنان سن و سال داری که سایپا در فصل نقل و انتقالات جذب کرده هم گفت: به هر حال سیاست باشگاه در این فصل نتیجه گرفتن است و برای اجرای این سیاست باید کمی تجربه تیم را بالا ببریم. ضمن اینکه اگر ما بازیکنان باتجربه در خط حمله جذب کرده ایم، یک دلیلش می‌ تواند این باشد که تیم ما به اندازه کافی مهاجم جوان دارد. ما 5 مهاجم داریم که همگی زیر 20 سال دارند.

جلالی در پایان گفت که در ایران سن 30 سالگی به معنای پایان فوتبال نیست: در فوتبال ایران سن بالا به معنای پایان فوتبال یک بازیکن نیست، اتفاقا بازیکنان در این سن انگیزه شان خیلی بیشتر می‌ شود اگر شما میلاد میداوودی، رضا نوروزی و غلامرضا رضایی را در تمرینات ما ببینید، متوجه می‌ شوید که این بازیکنان کوه انگیزه هستند. آنها آنقدر با انگیزه تمرین می‌ کنند که انرژی شان به سایر بازیکنان هم منتقل می‌ شود به همین دلیل من فکر می‌ کنم که حضور این بازیکنان در تیم ما مثبت است.

دیدگاه‌ها