کد خبر : 1250157 | 12 تیر 1394 ساعت 17:58 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهن پرسپولیس 500 میلیون می ارزد

شاهرودی:برخی بازیکنان کم لطفی می کنند

ملی پوش سابق سرخپوشان می گوید برای بازیکنانی که به این تیم می آیند باید 500 میلیون تومان هزینه پیراهن پرسپولیس را حساب کنند.

شاهرودی:برخی بازیکنان کم لطفی می کنند
به گزارش "ورزش سه"، رضا شاهرودی در رابطه شرایط فعلی سرخپوشان گفت: همه تصور ما بر این بود که امسال وضعیت تیم روبه راه شود اما متاسفانه امسال هم گویا باید شرایط قبلی را در تیم ببینیم. تیم خیلی دیر شروع کرده است و از اینجا به بعد باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه بازیکنانی را جذب می کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از بازیکنان هم در حق پرسپولیس کم لطفی می کنند، به نظر من باید هر بازیکنی را که می آیند حداقل 500 میلیون تومان را برای پیراهنی که آن بازیکن به تن می کند در نظر بگیرند زیرا ارزش این پیراهن زیاد است. البته من گویم بازیکنان باید پول بگیرند اما باید بدانند که از چه تیمی و با چه شرایطی پول می خواهند دریافت کنند.

مدافع سابق سرخپوشان درباره شرایط کاری خود گفت: از تیم پایه های پرسپولیس پیشنهاد برای همکاری داشتم اما با توجه به شرایطی که در تیم های پایه ای حاکم است، من نمی توانم کار کنم. متاسفانه در سال های اخیر اتفاقات خوبی در فوتبال پایه ای ایرلن نیفتاده و هر روز اخبار بدی می شنویم.

شاهرودی در پایان راجع به حضور خود در برنامه ماه عسل گفت: بهرحال انسان به امید زنده است و ما هم برای اینکه به همنوع مان بگوییم باید مبارزه کند و تا بتواند با پیروزی این مریضی را پشت سر بگذارد آنجا حاضر شدیم، همه چیز دست خداست و او هم با توجه به تلاش هرانسانی، به پیروزی اش کمک می کند.

دیدگاه‌ها