کد خبر : 1250158 | 12 تیر 1394 ساعت 17:10 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با کادنا سر

لاپورتا: سفر مدیران بارسا به ایتالیا احمقانه بود

چهارشنبه گذشته، آریدو برائیدا و آلبرت سولر، دو عضو کمیته ورزشی بارسلونا به میلان رفتند تا بر سر جذب پوگبا با نمایندگان یوونتوس وارد مذاکره شوند.

لاپورتا: سفر مدیران بارسا به ایتالیا احمقانه بود
به گزارش "ورزش سه"، این مذاکره البته به جایی نرسید و به په ماروتا، مدیر داخلی یوونتوس به رسانه ها اعلام کرد که پیشنهاد 80 میلیونی بارسا برای جذب پوگبا را قبول نکرده و در این فصل هیچ تمایلی برای فروش پوگبا از جانب باشگاه یوونتوس وجود ندارد.

خوان لاپورتا، رئیس سابق بارسلونا بین سال های 2003 تا 2007 که خود را برای انتخابات ریاست این باشگاه که 18 جولای برگزار خواهد شد، کاندید کرده است، در این رابطه گفت:" سفر برائیدا و سولر به ایتالیا برای مذاکره با یوونتوسی ها بر سر جذب پوگبا به اعتقاد من احمقانه بود. در دنیای فوتبال این حرکت یک نادانی محض است و چهره بدی از بارسلونا ترسیم کرد.
باشگاه هنوز رئیس ندارد و نمی دانم چرا هیئت مدیره موقت، از وظایف خود تخظی می کند. آنها نباید تا زمان انتخاب رئیس بعدی، اقدام به خرید و فروش بازیکن کنند. من اگر در انتخابات برنده شوم، برای جذب پوگبا نهایت تلاشم را خواهم کرد و معتقدم که کلید اصلی در دستان ایجنت این بازیکن، مینو رایولاست. با او رابطه بسیار خوبی دارم."

دیدگاه‌ها