کد خبر : 1250246 | 13 تیر 1394 ساعت 10:23 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان مقابل سوئیس

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران به دومین پیروزی خود در بازیهای دانشجویان جهان دست یافت.

پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان مقابل سوئیس
تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در دومین دیدار مرحله گروهی خود در بیست و هشتمین دوره یونیورسیاد به مصاف سوئیس رفت و به پیروزی 3 بر یک رسید.

به گزارش ایسنا، ایران با ترکیب اولیه مصطفی شریفات، محمدفلاح، فرهاد پیروت پور، علیرضا مباشری، رسول نجفی و محمد موذن و با هدایت پیمان اکبری در سالن پالما در شهر سان چیون کره جنوبی به مصاف تیم سوئیس رفت و در پایان موفق شد در چهار ست (25-13، 23-25، 25-22 و 25-16)حریف خود را از پیش رو بردارد.

ایران در ست اول با حساب ۲۵ بر ۱۳ به برتری دست یافت اما در ست دوم مقابل حریف خود با ارائه یک نمایش دور از انتظار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب شد. ایران از ست سوم به بازی برگشت و به ترتیب با نتایج 25 - 22 و 25 - 16 پیروز شد.

سعید شیرود، علی اصغر رمزفر، پوریا فیاضی، حمیدرضا سوسن آبادی، جواد حسین آبادی و علیرضا نصراصفهانی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند.

این مسابقه در سالن پالمای شهر سان چیون در فاصله یکصد کیلومتری گوانگجو برگزار شد و قریب به یک هزار نفر این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در نخستین دیدار خود در این رقابتها نیز مقابل کانادا با حساب سه بر صفر به پیروزی رسیده بود و در ادامه، در مرحله گروهی به ترتیب در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مقابل تایلند و روسیه (قهرمان دوره قبل) به میدان خواهد رفت.

پورکیانی سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

دیدگاه‌ها