کد خبر : 1250250 | 13 تیر 1394 ساعت 10:47 | 20.2K بازدید | 3 دیدگاه

اژدری‌زاده: ترانسفر هزامی انگیزه‌ها را بالا می‌برد

موضوع ترانسفر شدن علی هزامی، آن هم به عنوان بازیکن رده امیدها این روزها یکی از بحث‌های مورد توجه فوتبالی‌ها به خصوص، خوزستانی‌ها است.

اژدری‌زاده: ترانسفر هزامی انگیزه‌ها را بالا می‌برد
به گزارش"ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در این رابطه گفت: علی هزامی از بازیکنان تیم های پایه فولاد است که در تیم ملی جوانان نیز بازی کرده است. او مورد توجه یکی دو باشگاه اروپایی قرار گرفت و دوستانی به ما گفتند اگر قرار است این بازیکن را ترانسفر کنید ما حاضریم این کار را انجام دهیم چند روز از آن ماجرا گذشت و بحث جدی شد ما هم با هیئت مدیره مذاکره داشتیم تا باب موضوع را باز کنیم. ما این را هم به خوبی می دانیم که اگر این ترانسفر اتفاق بیفتند اشتیاق و علاقه بازیکنان پایه فولاد صد برابر می شود. خلاصه هیئت مدیره هم با این موضوع موافقت کرد. امیدوارم مراحل بعدی هم طبق برنامه پیش برود تا این بازیکن جوان جذب باشگاه مورد نظر شود.

او در پاسخ به این که مسبب این قضیه چه کسی است ادامه داد:به نظرم اسم نیاورم بهتر است ولی یکی از دوستان که در ارتباط بین الملل دستی دارد ، پیشنهاداتی از دو باشگاه اروپایی برای علی هزامی آورد و ما قبول کردیم که ایشان کارهای ترانسفر این بازیکن را انجام دهد. در هر صورت امیدوارم هم بازیکن سود مالی و هم باشگاه سود لازم را ببرد.

دیدگاه‌ها