کد خبر : 1250260 | 13 تیر 1394 ساعت 11:13 | 169.2K بازدید | 14 دیدگاه

شرایط ضرغام برای حضور در پرسپولیس

مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل گفت: راضی کردن این بازیکن برای حضور در پرسپولیس با توجه به محدودیت‌های مالی این باشگاه کار سختی است.

شرایط ضرغام برای حضور در پرسپولیس
مدیر برنامه‌های ضرغام اسماعیل در خصوص حضور این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: راضی کردن ضرغام برای حضور در پرسپولیس با توجه به محدودیت‌های مالی این باشگاه کار سختی است. به خصوص حالا که علی عدنان بازیکن هم‌پستی و ذخیره او در تیم ملی عراق به تیم فوتبال اودینزه ایتالیا پیوسته آن هم در حالی که تعداد بازی‌های عدنان کمتر از ضرغام است و روز گذشته مراسم معارفه این بازیکن در باشگاه ایتالیایی برگزار شده است.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: با این حساب وقتی سن ضرغام از عدنان کمتر است و بازی‌های ملی بیشتری نسبت به این بازیکن دارد طبیعتا او هم علاقمند است که به لیگ‌های اروپایی برود و من هم نمی‌توانم این بازیکن را با فشار پرسپولیسی کنم؛ چرا که در صورت اینکار او شاید حتی قراردادش با من را فسخ کند.

مرتاض، مدیربرنامه‌های ضرغام اسماعیل خاطرنشان کرد: خود من دوست دارم این بازیکن به پرسپولیس بیاید و به این تیم کمک کند و فکر می‌کنم تا امشب این مسئله مشخص شود. هر چند که باید در ابتدا با ضرغام صحبت کنم و ببینم نظر خود او چیست.

وی در پایان اظهار داشت: این بازیکن عراقی دو پیشنهاد از تیم اماراتی، یک پیشنهاد از یک تیم مصری و یک پیشنهاد هم از لیگ کویت دارد اما باید در نهایت مشخص شود که مقصد ضرغام کجاست.

دیدگاه‌ها