کد خبر : 1250268 | 13 تیر 1394 ساعت 12:09 | 59.9K بازدید | 23 دیدگاه

آخرین شب والیبال ایران در لیگ جهانی 2015؛

وداع با یک ماه حرص و جوش

جدال امشب دو تیم ملی والیبال ایران و روسیه آخرین بازی این دو تیم در لیگ جهانی امسال خواهد بود و ملی پوشان ایرانی باید تا مدت ها با این تماشاگران خداحافظی کنند.

وداع با یک ماه حرص و جوش
به گزارش "ورزش سه"، با شکست آمریکا مقابل لهستان رویای حضوری دوباره در مرحله نهایی لیگ جهانی برای ایران بر باد رفت و نتیجه بازی شب گذشته دلیلی شد تا دیدار امشب ایران به یک بازی کاملا تشریفاتی و وداع گونه تبدیل شود. البته روسیه برای برد در این بازی امید زیادی دارد و باید نتیجه را به سود خود کند اما آنها در طول لیگ جهانی نشان دادند برای هیچ تیمی خطر محسوب نمی شوند و روی برد آنها حساب زیادی نمی شود کرد.

بامداد روز شنبه دهم خرداد ماه بود که اولین بازی ایران در لیگ جهانی مقابل آمریکا آغاز شد و امروز سیزدهم تیر این تورنمنت برای ایران به پایان می رسد. تماشاگران زیادی از طریق گیرنده و به طور مستقیم بازی های تیم ملی را دنبال کردند، حرص و جوش خوردند، نذر کردند و به اوج هیجان رسیدند اما تمام این اتفاقات امشب تمام می شود و قصه لیگ جهانی تا سال دیگر همین روزها بسته خواهد شد.

حالا بازیکنان تیم ملی والیبال ایران امشب می خواهند با این تماشاگران متعصب و وطن دوست خداحافظی کنند تا فارغ از امتیازاتی که تاثیر چندانی بر نتیجه کلی ایران در لیگ امسال ندارد با دلی خوش سالن دوازده هزار نفری را ترک کنند و جواب یک ماه تشویق آنها را با برد بدهند.

دو تیم ملی والیبال ایران و روسیه امشب ساعت 21 آخرین دیدار خود در لیگ جهانی را برگزار می کنند که در صورت برد ایران اتفاق خاصی در جدول نخواهد افتاد اما روسیه می تواند با کسب یک پیروزی برای سقوط نکردن به دسته پایین تر لیگ جهانی امیدوار باشد.

دیدگاه‌ها