کد خبر : 1250273 | 13 تیر 1394 ساعت 12:22 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

گروسیان: برای سربلندی ایران می‌جنگیم

تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران در اولین بازی خود مقابل ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی، اگرچه ٢-١ شکست خورد، اما بازی خیلی قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. فرزین گروسیان گلر استقلال یکی از بهترین های این مسابقه بود و بازی خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت.

گروسیان: برای سربلندی ایران می‌جنگیم
به گزارش "ورزش سه"، دروازبان تیم ملی دانشجویان می گوید: بازی خیلی سختی بود و تمام بچه ها برای برد به میدان رفتیم و تمام تلتشمان این بود که با ی را ببریم اما قسمت نبود اگرچه باید بگویم تیم ژاپن فوق العاده بود و ما هم چیزی از آنها کم نداشتیم آقای کرمی سرمربی تیم خیلی خوب آنها را آنالیز کرده بود اما ژاپنی ها روز خوبشان بود و با حداقل نتیجه ما شکست خوردیم.

گروسیان در ادامه می گوید: ما ٢ بازی مهم با مالزی و برزیل داریم مالزی مقابل برزیل ٢-١ شکست خورده و نشان داده تیم دست و پا بسته ای نیست برزیل هم که دیگر میازی به توضیح ندارد اما من فکر می کنم می توانیم مقابل هر دوی آنها برنده باشیم چرا که پتانسیل ما خیلی بالا است و همگی می خواهیم برای سربلندینام ایران بجنگیم.

گلر استقلال در مورد شرایط باشگاهی خودش می گوید: من با استقلال قرارداد دارم و گویا نظر سرمربی و مربی گلرهای استقلال آقای ترابپور روی من مثبت است. من به محض برگشتنم به ایران به تمرینات اضافه می شوم و با اعضای کادر فنی برای ادامه همکاری خودم صحبت می کنم. البته یکی دو تیم دیگرهم با من صحبتهایی داشته اند. اما خب اولویت من ماندن در استقلال است.

دیدگاه‌ها