کد خبر : 1250320 | 13 تیر 1394 ساعت 14:28 | 76.1K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای گاردین

پیشنهاد جدید یونایتد به رئال برای واگذاری دخیا

امروز نشریه آ اس، تیتر یک خود را به مطلب منتشر شده در گاردین در مورد شرط عجیب منچستریونایتد برای اجازه جدایی دخیا اختصاص داده است.

پیشنهاد جدید یونایتد به رئال برای واگذاری دخیا
به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه هفته ها از شروع مذاکرات رئال مادرید و منچستریونایتد برای انتقال دخیا به مادرید می گذرد، هنوز نتیجه ای قطعی حاصل نشده و یونایتد سنگ اندازی های خود برای جلوگیری از جدایی دروازه بان اسپانیایی خود را شروع کرده است.

امروز آ اس به نقل از گاردین گزارش داد که مدیران یونایتد به رئالی ها اطلاع داده اند که تنها در صورتی اجازه جدایی به دخیا خواهند داد که آنها نیز با جدایی راموس موافقت کنند.
لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، دو روز پیش پذیرفت که قیمت دخیا از 46 میلیون یورو به 35 میلیون یورو کاهش یابد و حالا انتظار دارد که باشگاه رئال مادرید نیز قیمت 90 میلیون یورویی راموس را به 50 میلیون یورو نزدیک کند. همان مبلغی که یونایتد حاضر است برای خرید این مدافع ارزشمند جدایی طلب هزینه کند.

از دو روز دیگر تمرینات پیش فصل یونایتد آغاز خواهد شد و دخیا امشب مادرید را به مقصد منچستر ترک خواهد کرد. حضور در این تمرینات باب میل دخیا نیست؛ چرا که او تمایل داشت پیوستنش به رئال مادرید زودتر از این زمان قطعی می شد.

دیدگاه‌ها