کد خبر : 1250323 | 13 تیر 1394 ساعت 15:32 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی: دستگاه قضایی اهل تهدید نیست

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: دستگاه قضایی اهل تهدید نیست و اگر تخلفی باشد عمل خواهد کرد.

عابدینی: دستگاه قضایی اهل تهدید نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امیر عابدینی ضمن اعلام خبر برگزاری جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ در این خصوص گفت: این جلسه فردا برگزار می‌شود و در مورد حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و تائید 20تیمی شدن لیگ دسته اول بررسی و جمع‌بندی خواهد شد.

وی در مورد رای کمیته استیناف گفت: در هیات رئیسه سازمان لیگ فقط نظراتمان را در این مورد می‌دهیم و نمی‌توانیم دخالت کنیم هرچند که کمیته استیناف بعدازظهر فردا جلسه‌ای را در این خصوص برگزار خواهد کرد.

عابدینی در مورد این رای گفت: باشگاه راه‌آهن به واسطه اسناد جدید درخواست اعاده دادرسی کرده و قرار است جلسه کمیته استیناف عصر فردا برگزار شود. ما در این مورد وظیفه‌ای نداریم و این موضوع به کمیته انضباطی و کمیته استیناف مربوط می‌شود.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دادستانی در مورد این رای، فدراسیون فوتبال را تهدید کرده است گفت: با قاطعیت می‌گویم دستگاه قضایی هیچ موقت تهدید نمی‌کند. آنها اهل تهدید نیستند و اگر به خلافی برسند، عمل می‌کنند.

عضو هیات رئیسه سازما لیگ یادآور شد: دستگاه قضایی اهل داد و ستد نیست. چون راه‌آهن زیر مجموعه دادستانی است، این شایعات و گمانه‌زنی‌ها مبنی بر تهدید داستانی به وجود آمده است.

وی در مورد اینکه آیا این رای به حق صادر شده است گفت: در این خصوص چون اسناد را ندیده‌ام نمی‌توانم صحبت کنم.

دیدگاه‌ها