کد خبر : 1250333 | 13 تیر 1394 ساعت 16:30 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

افشین:فقط من و ماهینی در تمرین ملوان هستیم

مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم بلاتکلیف است و من و ماهینی از بازیکنان اصلی در تمرینات حضور داریم.

افشین:فقط من و ماهینی در تمرین ملوان هستیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، آرش افشین در مورد حضورش در تیم ملوان گفت: ابتدا باید از ستاد کل نیروهای مسلح سردار کمالی، سردار سادات و سردار باران چشمه که در حق ما پدری و محبت کردند و اجازه دادند که بازی کنیم تشکر می‌کنم. همه جا هم بابت مسائلی که پیش آمد عذرخواهی کردیم امیدوارم فصل آینده فصل خوبی داشته باشم و بتوانم با ملوان به موفقیت برسم.

وی در مورد اینکه مدت‌ها از رسانه‌ها دوری کرده بود گفت: ترجیح دادم که مدتی مصاحبه نکنم حرفهای زیادی داشتم اما دوست نداشتم بیان کنم. هرچه بود گذشت . بدترین دوران زندگی من و سایر بازیکنان سرباز بود و بدترین تنبیه و مجازات برای ما همین بازی نکردن بود. وقتی فوتبالیست در اوج فوتبالش یک سال حق بازی ندارد یعنی آنکه تنبیه سختی شده است.

افشین در مورد بلاتکلیفی ملوان گفت: متاسفانه نمی‌دانم چرا شرایط تیم این گونه است مردم خونگرم انزلی از تیم حمایت می‌کنند. ملوان هواداران زیادی دارد اما شرایط این باشگاه اصلا مناسب نیست در حال حاضر من و حسین ماهینی از بازیکنان اصلی در تمرینات حضور داریم و بازیکن دیگری در ملوان هنوز به تمرینات نیامده است نمی‌دانیم با چه کسی طرف حساب هستیم.

وی در مورد انتخاب مالک جدید باشگاه گفت: شنیده‌ام که جابه‌جایی‌هایی قرار است صورت گیرد امیدوارم هر چه هست به سود و خیر ملوان باشد و باعث خوشحالی هواداران این تیم شود.

افشین در مورد شایعه سرمربی‌گری علی دایی گفت: شرایط خیلی سخت است امیدوارم سرمربی هرچه زودتر انتخاب شود کمتر از 30 روز دیگر مسابقات شروع می‌شود اما ملوان هنوز بلاتکلیف است امیدوارم باشگاه ملوان هرچه سریعتر سامان بگیرد.

دیدگاه‌ها