کد خبر : 1250336 | 13 تیر 1394 ساعت 16:50 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: صبا تمایلی به شروع کار ندارد

هافبک فصل گذشته صبای قم امروز به گسترش فولاد پیوست تا لیگ پانزدهم را در تبریز توپ بزند.

کلانتری: صبا تمایلی به شروع کار ندارد
به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری در همین رابطه گفت: از آنجایی که خودم تیم گسترش را یک تیم با امکانات دیدم و طبق صحبت هایی که با فراز کمالوند انجام دادم خوشبختانه به توافق رسیدیم و قرارداد را امضا کردیم.

او در پاسخ به این سوال که فکر می کند کار کردن با فراز کمالوند چطور باشد ادامه داد: انشاالله بتوانیم با هم سال خوبی داشته باشیم او تجربه زیادی دارد و بازیکنان زیادی را هم رو کرده.

این بازیکن در مورد اینکه نسبت به جو تبریز آشنایی دارد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: تبریز از شهر های فوتبالی ایران است که دو تیم نیز در لیگ برتر دارد البته گسترش تیم دوم تبریز است.

بازیکن حال حاضر آبی پوشان اهواز در مورد دلیل جدایی اش از صبا و وضعیت این تیم گفت: ما منتظر بودیم و تلفنی هم صحبت کردیم عملا هر تیمی که بخواهد در لیگ برتر موفق باشد باید زود تکلیف خودش را مشخص کند من هم دیدم مثل اینکه صبایی ها خیلی تمایلی برای شروع کردن کار ندارند و تماسی هم نگرفتند به همین دلیل برای شروع فصل جدید فوتبالی ام گسترش را انتخاب کردم و با آمادگی کامل به اینجا آمدم.

کلانتری در پایان درمورد اینکه تکلیف طلبش از صبا چه می شود افزود:‌ در مورد طلبم صحبت کردم حالا قرار است که به توافق برسیم.

دیدگاه‌ها