کد خبر : 1250338 | 13 تیر 1394 ساعت 16:53 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال ملوان به بهشتی قطعی نشده است

در حالی که بهشتی اعلام کرده مالکیت باشگاه ملوان را در اختیار گرفته و به همین منظور مذاکره با علی دایی برای هدایت سپیدپوشان انزلی را آغاز کرده، اما گفته می شود مراحل انتقال باشگاه ملوان هنوز طی نشده است.

انتقال ملوان به بهشتی قطعی نشده است
به گزارش "ورزش سه"، داریوش بهشتی که از او بعنوان مالک آینده باشگاه ملوان نام برده می شود هنوز موفق نشده مجوز لازم برای مالکیت سفیدپوشان انزلی را به دست بیاورد. او که در اولین وعده اش اعلام کرده هدایت ملوان را به علی دایی خواهد سپرد، مراحل لازم برای امضای انتقال ملوان را هنوز به پایان نرسانده است.

در این رابطه محمدرضا بدیعی فر، رییس شورای شهر انزلی نیز اعلام کرده توافقات لازم صورت گرفته اما انتقال صورت نگرفته است: مالکیت قطعی پس از ارائه ﺗﻀﻤﻴﻦ ﻫﺎی ﻻﺯﻡ و واریز مبلغ ۴۰میلیارد ریال بابت اﻟﺰاﻣﺎﺕ به حساب باشگاه بوده و بعد از ارائه این مدارک، اسناد باشگاه در دفترخانه اسناد رسمی، تسلیم مالک جدید خواهد شد و در حال حاضر این توافقنامه فعلا در حد مبایعه نامه است.

وکیل سیروس محجوب، مالک سابق باشگاه ملوان نیز گلایه هایی بابت روند کند انتقال این باشگاه از سوی موکل خود ناراضی است: بنده به همراه آقای محجوب روز پنجشنبه به انزلی رفتیم تا امضای نهایی برای انتقال مالکیت این باشگاه صورت گیرد اما بار دیگر این مساله اتفاق نیفتاد. از روزی که آقای محجوب اعلام کرده تمایلی به ادامه تیم داری در انزلی ندارد بیش از 6 بار برای ثبت این انتقال به انزلی مراجعه کرده ایم اما هر بار نیز این مساله صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با این تفاسیر هنوز انتقال ملوان به فرد دیگری صورت نگرفته و تا زمان انجام مراحل واگذاری آقای محجوب مالک باشگاه محسوب می شود. شخص آقای محجوب مایل است این مراحل زودتر صورت گیرد تا ملوان و هوادارنش لطمه ای بابت این تاخیر نخورند و تیمی قدرتمند روانه لیگ پانزدهم کنند.

دیدگاه‌ها