کد خبر : 1250354 | 13 تیر 1394 ساعت 18:14 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت

بوبان: زلاتان چیزی به این میلان اضافه نمیکند

زوانومیر بوبان، ستاره کروات دهه 90 باشگاه میلان معتقد است که جذب زلاتان ابراهیموویچ، اقدامی بیهوده از جانب میلانی ها خواهد بود.

بوبان: زلاتان چیزی به این میلان اضافه نمیکند
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان با وجود جذب دو مهاجم تا بدینجای فصل نقل و انتقالات (باکا و آدریانو) همچنان به دنبال جذب زلاتان ابراهیموویچ است و مذاکرات با این ستاره سوئدی همچنان ادامه دارد.

بوبان که به عنوان مفسر برای اسکای اسپورت فعالیت می کند، در مورد تلاش های میلان برای راضی کردن زلاتان دیدگاه خوبی ندارد. او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" در این مقطع، زلاتان به میلان چیزی اضافه نخواهد کرد و معتقدم که این انتقال نه به نفع اوست و نه به نفع باشگاه میلان.
تاکنون باکا و آدریانو جذب میلان شده اند. باکا به عنوان مهاجم مرکزی بازی می کند و جذب زلاتان ممکن است به ضرر باکا تمام شود؛ چون پست بازی این دو مشابه هم است.
باکا یک خرید عالی برای میلان است. او یک مهاجم کامل با شم گلزنی و تجربه بالاست. آدریانو هم باوجود اینکه یک مهاجم مرکزی است، می تواند با توجه به تحرک بالایش، در اطراف محوطه جریمه حضوری خطرناک داشته باشد و همواره بوی گل بدهد. با لوئیز آدریانو و باکا، میلان می تواند 2-4-4 بازی کند."

دیدگاه‌ها