کد خبر : 1250380 | 13 تیر 1394 ساعت 19:37 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

توخل: استقبال دورتموندی ها بسیار گرم بود

توماس توخل،سرمربی سابق ماینتس، سه ماه پیش بصورت رسمی با دورتموند قرارداد امضا کرد و از هفته گذشته نیز تمرینات آماده سازی زردپوشان را زیر نظر گرفت.

توخل: استقبال دورتموندی ها بسیار گرم بود
به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتموند پس از چند سال همکاری با یورگن کلوپ، سرانجام به دلیل نتایج ضعیف این تیم در فصل گذشته با استعفای او موافقت کرد و تصمیم گرفت توخل را جایگزین این مربی کند. دورتموند با کلوپ دو بار قهرمانی بدوندسلیگا را کسب کرد اما فصل گذشته با قرار گرفتن در رتبه هفتم، نتوانست به رقابت های اروپایی راه یابد.

تمرینات آماده سازی دورتموند زیر نظر توخل چند روزی است که شروع شده. او در مصاحبه با خبرنگاران در مورد روزهای ابتدایی حضورش در دورتموند گفت:" یک تیم خوب، سازمان یافته و با دیسیپلین را تحویل گرفته ام که از من و همکارانم استقبال بسیار گرمی به عمل آوردند. آنها آغوششان را به روی من باز کردند و این پذیرش گرم، برای من بسیار مهم و جالب بود.
اینکه در هنگام ورود به یک تیم جدید با شرایطی متفاوت، چنین استقبال گرمی از شما بشود، حس بسیار خوبی به شما منتقل خواهد کرد."

دورتموند روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل یک تیم دسته پنجمی 5-0 پیروز شد. گوندوگان تمدید قراردادش را با یک گل در این بازی جشن گرفت؛ ضمن اینکه میخیتاریان نیز برای دورتموند گلزنی کرد. توخل در مورد این بازی گفت:" این بازی یک محک بسیار خوب و جدی برای ما بود چون پس از چند روز تمرینات سخت و فشرده، در شرایط بازی قرار نداشتیم.در مجموع بازی مفید و خوبی برای ما بود."

دیدگاه‌ها