کد خبر : 1250397 | 13 تیر 1394 ساعت 22:29 | 132.6K بازدید | 0 دیدگاه

خسته بودیم و به دیوار زدیم

پایان جشن جهانی والیبال با برد روس ها

تیم ملی روسیه با شکست سه بر یک ایران در آخرین دیدار دو تیم در لیگ جهانی نخستین پیروزی خود را به دست آورد تا در سطح A این رقابت‌ها باقی بماند.

پایان جشن جهانی والیبال با برد روس ها
به گزارش "ورزش سه"، روس ها با شکست های قبلی شان می دانستند شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارند، ایران هم شب قبل همه امیدهایش را از دست داده بود.

ایران در بازی اول با روسیه به پیروزی رسید اما برخلاف انتظارش آمریکا به نیتجه ای که باید می رسید، نرسید. آمریکا که به عنوان سرنشین گروه B صعودش را قطعی کرده بود، در بازی اول مقابل لهستان شکست خورد. با این نتیجه صعود لهستان قطعی شد و ایران ناامید. با این شرایط بود که بازی امشب ایران- روسیه نه برای تماشگران جذابیت چندانی داشت و نه برای بازیکنان دو تیم.

1032148

تشویق ها هیجان روزهای قبل را نداشت، با این حال تعداد تماشاگرانی که به سالن دوازده هزار نفری آزادی رفته بودند، قابل توجه بود. شاید به همین دلیل بود تیم ملی تلاش می کرد در این بازنده نباشد. ایرانی ها که در شروع لیگ به دلیل شکست های پی درپی خارج از خانه به انتقادات زیادی روبرو شده بودند، دیروز به دلیل این که نتوانستند به مرحله بعدی برسند و از مقام چهارمی دوره قبل فاصله گرفتند، با موضع گیری هایی مواجه شدند. شکست در بازی امشب فرصت دوباره ای برای تندتر شدن انتقادات بود. با این که در شروع بازی امیتازات نزدیک به هم بالا می رفت، اما ایران سعی داشت فاصله اش را حفظ کند. تا امیتاز 18 هم پیش بود اما بعد از تساوی دراین امتیاز، روس ها پیش افتادند. این روند ادامه داشت تا روس ها 25- 23 به پیروزی رسیدند.

در ست دوم ایران با روحیه بهتری وارد زمین شد و اختلاف را تا پایان ست حفظ کرد و به امتیاز 25- 19 رسید. از این 25 امتیاز روس ها با خطاهایشان 10 امتیاز به ایران دادند که امتیاز قابل توجهی بود. ست سوم دو تیم پا به پا هم جلو می رفتند ولی این روس ها بودند که بعد از امتیاز 10 دوباره فاصله را بیشتر کردند. سرویس های قدرتی و استفاده از جاهای خالی زمین ایران این فرصت را به آنها داد که این ست را 25- 18 ببرند. ست چهارم ایران بی انگیزه ترین بازی را به نمایش گذاشت.

1032147

تا قبل از امتیاز 15 روس ها در بعضی از دقایق دو برابر ایران امتیاز داشتند. بازی کسل کننده خیلی ها را مجبور کرد خمیازه بکشند. مجتبی میرزاجانپور چند امتیاز حساس گرفت و اختلاف به دو امتیاز رسید. تلاش بازیکنان ایران در این شرایط جدی تر شد و در امتیاز 21 به روسیه رسید. اما اشتباهات پی در پی ایران ادامه داشت تا ایران 25 – 21 شکست بخورد.

دیدگاه‌ها