کد خبر : 1250420 | 14 تیر 1394 ساعت 00:01 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلیمکین: پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه پس از دومین دیدار برابر ایران گفت: پیروزی برابر تیم ملی ایران را مدیون موزرسکی هستیم که نمایش عالی داشت.

کلیمکین: پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم
به گزارش "ورزش سه" از مهر، السکاندر کلیمکین پس از دومین دیدار تیم ملی والیبال روسیه برابر ایران به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس آزادی گفت: ما این را درک کردیم که بعد از شکست آمریکا برابر لهستان ایران هیچ امید و انگیزه ای نداشت. این را هم متوجه شدیم که بازیکنان ایران ممکن است روحیه بازی قبل را نداشته باشند چرا که امیدی برای پیش رفتن نداشتند.

وی افزود: به همین خاطر بازیکنانم را توجیه کردم و آنها هم با خیال آسوده بازی کرده و خیلی راحت توانستند به اهدافی که داشتیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه خاطرنشان کرد: تشکر می کنم از تمام دست اندرکاران ایرانی که شرایط میزبانی را برای ما فراهم کرد. بسیار راضی هستیم از میزبانی که ایران داشتند.

وی در مورد دلایلی که باعث پیروزی تیم ملی کشورش در دومین بازی شد گفت: از بازی موزرسکی راضی هستم. پست اصلی این بازیکن سرعتی زن است که روز گذشته پشت خط زن بازی کرد و دیروز تمرین بود و امروز باعث شد که بتواند بهتر بازی کند. تیم ما برنده شد و نمی شود گفت که چه کسی بهتر از همه بود اما این پیروزی را مدیون موزرسکی هستیم.

سرمربی تیم ملی روسیه در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقی در تیم شما افتاده که 11 شکست را متحمل شده اید گفت: دلایل مختلفی داشت که یکی از آنها تعداد زیاد بازیکنان مصدوم بود. با این حال در جام جهانی تیم دیگری از روسیه را مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: اختلاف خاصی بین فدراسیون و بازیکنان نبود. این تصمیم فدراسیون بود و ما برای جام جهانی آماده می شویم.

دیدگاه‌ها