کد خبر : 1250451 | 14 تیر 1394 ساعت 09:48 | 20.9K بازدید | 5 دیدگاه

نورمحمدی: مشکل فصل پیش مدافعان نبودند

رضا نورمحمدی می‌گوید مشکل پر‌سپولیس در فصل گذشته مدافعانش نبود.

نورمحمدی: مشکل فصل پیش مدافعان نبودند
مدافع سرخپوشان درباره آخرین وضعیت تیمش اظها‌ر کرد: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان با جدیت کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. ما در حال‌ حاضر در دوره بدنسازی قرار داریم و صبح و همین طور بعدازظهر تمرین می‌کنیم. امیدوارم که تا آغاز لیگ به آمادگی کامل برسیم و بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره اضافه شدن چند بازیکن جدید به پرسپولیس عنوان کرد‌: بازیکنان جوان و خوبی به جمع ما اضافه شده‌اند. آنها از بازیکنان خوب لیگ محسوب می‌شوند اما این را فراموش نکنید که بازی کردن در تیمی همچون پر‌سپولیس واقعا سخت است. امیدوارم که این بازیکنان جدید عملکرد خوبی داشته باشند تا بتوانند در طول فصل به تیم ما کمک کنند.

هو‌اد‌ا‌ران خواستار جذب سیدجلال حسینی بودند. نورمحمدی درباره این علاقمندی هم گفت: همیشه و در همه دوران پر‌سپولیس چهار مدافع میانی داشته است. من منکر حضور سیدجلال در پر‌سپولیس نیستم. این را بدانید که سیدجلال از دوستان قدیمی من محسوب می‌شود و قرار نبود جای من را در پر‌سپولیس بگیرد اما به‌ هر‌ حال هر مربی نظرات و سلایق خودش را دارد. در حال‌ حاضر محسن بنگر، مایکل اومانا و همین طور یک مدافع که جدیدا جذب شده است مدافعان میانی هستند. من خودم شخصا علاقه داشتم که سیدجلال حسینی به پر‌سپولیس بیاید ولی برانکو ایوانکوویچ نظر خاص خودش را دارد.

مدافع تیم پر‌سپولیس در ادامه صحبت‌های خود خاطر‌نشان کرد: بعضی‌ها طوری از مشکلات پر‌سپولیس حرف می‌زنند که گویی نتایج فصل گذشته به خاطر مدافعان وسط پر‌سپولیس بوده است. در صورتی که این موضوع اصلا درست نیست. محسن بنگر یکی از بهترین مدافعان لیگ ما است و مایکل اومانا هم در تیم ‌ملی کاستاریکا بازی می‌کند. این منطقی نیست که بخواهیم همه مشکلات فصل گذشته را گردن مدافعان بیندازیم.

او در ادامه تصریح کرد: در حال‌ حاضر در پست‌هایی همچون دفاع چپ و همین طور هافبک بازیساز بازیکن جذب نشده است. به اعتقاد من هو‌اد‌ا‌ران به جای این که نگران دفاع وسط باشند باید نگران پست‌هایی باشند که باشگاه هنوز بازیکنی را در آن پست‌ها جذب نکرده است. البته این را می‌دانم که با تلاش‌های آقای طاهری در روزهای آینده باز هم بازیکنان خوبی به بازیکنان‌مان اضافه خواهد شد و تیممان کامل‌تر می‌شود.

نورمحمدی تاکید کرد: البته هو‌اد‌ا‌ران همیشه حق دارند. آنها دوست دارند که تیمشان خوب بسته شود. وقتی 100 هزار تماشاگر برای تماشای بازی‌های ما به ورزشگاه آزادی می‌آیند، حتما به پر‌سپولیس توجه می‌کنند. آنها انتظار دارند که پر‌سپولیس با استفاده از بهترین نفرات لیگ بسته شود ولی این را در نظر بگیرید باشگاه نسبت به بودجه‌ای که دارد بازیکن می‌گیرد.

مدافع تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان گفت: مطمئنا به دنبال نتیجه‌ هستیم. ان‌شا‌ء‌الله به دنبال این هستیم که بهترین نتایج را در فصل آینده کسب کنیم. همان طور که گفتم بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شده است و می‌توانیم با این پتانسیلی‌ که داریم نتایج خوبی را در فصل آینده بگیریم.

دیدگاه‌ها