کد خبر : 1250486 | 14 تیر 1394 ساعت 12:54 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

طهماسبی: صبا قبلا رئال مادرید بود

گلر فصل گذشته صبای قم که از این تیم جدا شده بابت وضعیت تیم سابقش نگران است و می گوید حیف است این تیم به این راحتی ها از نظرها دور شود.

طهماسبی: صبا قبلا رئال مادرید بود
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد طهماسبی در مورد شرایط خود گفت: راستش من بازیکن صبا نیستم. با دو، سه تیم صحبت کرده اما هنوز به توافق نرسیده ایم. قراردادم با صبا تمام شده و بازیکن آزاد هستم. صبای قم از شرایط مالی و باشگاهداری به دور از یک تیم لیگ برتری است. قرار شد این تیم به بخش خصوصی واگذار شود اما خیلی از مشتریان شرایط را قبول نکردند حالا فعلا قرار است از بین چند گزینه با یک نفر توافق کنند. 20 روز دیگر مسابقات لیگ برتر استارت می خورد اما صبا نه مالک دارد، نه سرمربی 5، 6 نفر از بچه ها که جز قدیمی های صبا بودند و چارچوب این تیم را تشکیل می دادند جدا شده اند. با این وضعیت صبا چگونه تیم ببندد.

او در همین باره ادامه داد: صبا همیشه تیمی بوده که در نیمه بالای جدول قرار داشته ولی چند سالی است که شرایطش بد شده تا چند سال پیش به صبا رئال مادرید ایران لقب داده بودند ولی الان کسی نیست که برای این تیم هزینه کند.

گلر فصل پیش صبای قم در مورد وضعیت عجیب و غریب پست گلری در تیم های لیگ برتری و اینکه بعضی تیم ها دروازه بان ندارند و در بعضی تیم ها دو، سه دروازه بان تراز اول وجود دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: ببینید تیمی که می خواهد موفق عمل کند، معمولا دو گلر خوب دارد و فاصله نفر دوم با نفر اول خیلی نیست ولی در کل در کار معلوم می شود که چه کسی گلر یک است و چه کسی گلر دو و قبلش نمی شود خیلی این مساله را تشخیص داد. مثلا فصل پیش محمدباقر صادقی گلر یک ذوب آهن بود اما در طول فصل بیشتر بازی ها را رشید مظاهری درون دروازه بود یا مثلا در نفت تهران آقای منصوریان در چند بازی به شیخ ویسی میدان داد و او هم خیلی خوب کار کرد تا اینکه در بازی با تیم ما 2 گل دریافت کرد و آن هم به خاطر شرایط بد زمین بود. از این دست مثال ها زیاد برای شما می توانم بزنم.

وقتی از طهماسبی سوال شد که حاضر است به تیمی برود که گلر درجه اول دارد یا خیر پاسخ داد: بستگی به شرایط آن تیمی دارد که قرار است برای آن بازی کنم مثلا یادم هست چندسال پیش در پرسپولیس رحمان احمدی و رودباریان یا میثاق با همدیگر رقابت می کردند و در استقلال مهدی رحمتی و طالب لو بودند که از سیستم چرخشی استفاده می شد. در دو فصل اخیر از 60 بازی 57، 58 تا از بازی ها را من درون دروازه بودم. البته در این 2 سال گلرهای خوبی هم داشتیم اما با توجه به سابقه گلری من بیشتر درون دروازه بودم هر چه خدا بخواهد همان می شود.

وی در پایان افزود: آخر صحبت هایم برای صبای قم دعا می کنم خیلی از بازیکن ها از صدقه سری صبا به جاهای خوبی رسیدند مثل کسانی مثل فرید بهزادی کریمی، مهدی مومنی، سعید لطفی و خیلی های دیگر من حس نمی کنم امسال سال خوبی برای این تیم باشد چون متاسفانه هیچ چیزش معلوم نیست.

دیدگاه‌ها