کد خبر : 1250500 | 14 تیر 1394 ساعت 13:56 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از اهدا جام قهرمانی لیگ در حین بازی ایران و روسیه؛

عهدی: قهرمانی‌مان حیف شد

سرپرست تیم والیبال پیکان از نوع اهدا جام قهرمانی این تیم گلایه مند بود.

عهدی: قهرمانی‌مان حیف شد
به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که والیبال در رده ملی نتوانست شگفتی خاصی خلق کند مسولان سازمان لیگ فدراسیون دست به کاری خارق العاده زدند و در بین ست 2 و 3 بازی ایران و روسیه و کمتر از 3 دقیقه مراسم قهرمانی لیگ برتر در سال 93 را برگزار کردند. این موضوع باعث تعجب و نارضاتی بسیاری از مسولین تیم های برتر شد اما در نهایت مراسم با همه مشکلات صورت گرفت.

مرتضی عهدی سرپرست تیم والیبال پیکان در مورد اتفاقات آن روز می گوید: «چند هفته پیش به ما نامه ای زدند که قصد چنین کاری را داریم و مدیریت باشگاه بعد از بررسی تصمیم گرفتند تا با قبول جام در بازی ایران و روسیه موافقت کنند اما هیچ فکرش را هم نمی کرد که در این مورد اطلاع رسانی نشده باشد. هیچکس از برگزاری این موضوع مطلع نبود و فکر نمی کنم در سالن هم تعداد زیادی متوجه شده باشند که چه اتفاقی وسط زمین افتاد. طوری موضوع را جلوه داده بودند که بین جمعیت و جو والیبالی این مراسم را برگزار می کنیم و موقعیت خوبی است اما واقعا قهرمانی ما را حیف کردند. لذت قهرمانی به آن مراسم و شور و حال آخرش است که قسمت ما هم این طور شد.»

پیکان قصد داشت خودش این مراسم را برگزار کند اما در نهایت جشن قهرمانی این طور برگزار شد. عهدی در مورد برنامه باشگاه گفت: « ما پیشنهاد کرده بودیم خودمان میزبان مراسمی در یکی از هتل ها شویم و مراسم در آن فضا برگزار شود. سال های قبل پیکان سابقه انجام چنین مراسمی را در والیبال داشت اما خبری نشد و خودشان به این نحو جام را به تیم دادند. شانس پیکان است و ما هم تن دادیم. چاره ای نبود.»

دیدگاه‌ها