کد خبر : 1250510 | 14 تیر 1394 ساعت 14:13 | 76.3K بازدید | 7 دیدگاه

یک جای خالی در لیست 18 نفره

کار سپاهان در نقل و انتقالات تمام شد؟

به نظر می رسد سپاهان با جذب حبیب گردانی، نقل و انتقالات خود را به پایان رسانده باشد. این تیم 17 بازیکن بزرگسال دارد و فقط یک جای خالی برایش مانده که شاید فرکی آن را برای نیم فصل نگه دارد.

کار سپاهان در نقل و انتقالات تمام شد؟
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان برای پوشش نقطه ضعف خود در سمت چپ خط دفاعی حبیب گردانی را جذب کرد. مدافع چپی که با تراکتورسازی به مشکل خورد تا سر از اصفهان در بیاورد و پیراهن سپاهان را بر تن کند. با حضور گردانی، تعداد بازیکنان حاضر در لیست بزرگسال سپاهان به عدد 17 رسید.

البته با توجه به توافق رحمان احمدی و مدیران این باشگاه. شهاب گردان، رحمان احمدی، هادی عقیلی، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، سعید قائدی فر، احسان حاجی صفی، فوزیل موسی اف، محرم نویدکیا، رسول نویدکیا، امین جهان عالیان، حسین پاپی، محمدرضا خلعتبری، مهدی شریفی و لوسیانو پریرا 17 بازیکنی هستند که در لیست حسین فرکی قرار دارند.

با این حساب، اگر فرگی یک سهمیه دیگر را برای تقویت سپاهان در نیم فصل یا میانه های نیم فصل اول نگه دارد باید گفت که کار سپاهان در نقل و انتقالات به پایان رسیده و این تیم با حفظ استخوانبندی و فقط جذب دو بازیکن، عرصه را ترک کرده است. سپاهان در بی سر و صداترین فصل نقل و انتقالات چند فصل اخیر خود، تیمی قدرتمند را روانه بازها خواهد کرد. تیمی که استخوانبندی اش حفظ شده و نقاط ضعفش را نیز برطرف کرده است.

دیدگاه‌ها