کد خبر : 1250518 | 14 تیر 1394 ساعت 14:34 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران نگران ملوان نباشند

بهشتی: توافقات مثبتی با دایی داشتیم

داریوش بهشتی، مالک جدید باشگاه ملوان از توافقات مثبت و روند خوب مذاکراتش با علی دایی خبر داد.

بهشتی: توافقات مثبتی با دایی داشتیم
به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس فراوان شرایط ملوان مشخص شده و این باشگاه به زودی به مالک جدید سپرده خواهد شد. داریوش بهشتی بعد از مذاکرات با مسوولان شهری و مسوولان نیروی دریایی احتمالا تا پایان این هفته مالکیت این باشگاه را از آن خود خواهد کرد.

بهشتی در این باره به "ورزش سه"، گفت: مذاکرات به روزهای پایانی خود نزدیک می شود و احتمالا تا پایان همین هفته نامه نگاری های مربوطه به پایان خواهد رسید. با مسوولان شهری و نیروی دریایی و باشگاه ملوان به توافق کامل رسیدیم و به زودی کار رسمی ما در این باشگاه آغاز خواهد شد.

مالک جدید باشگاه ملوان درباره شایعه مذاکره با علی دایی نیز اینطور توضیح می دهد: علی دایی یکی از مفاخر و بزرگان ورزش کشور است و خوشحالم که به عنوان همشهری ام مرا در این راه کمک کند. مذاکرات خوبی نیز با ایشان و وکلایش داشته ایم و دایی نیز تمایل خود برای حضور در انزلی را اعلام کرده است. همه چیز طی هفته آینده مشخص خواهد شد.

بهشتی درباره شرایط سخت ملوان در فصل آینده با توجه به از دست دادن زمان نقل و انتقالات گفت: وقتی به انزلی آمدم از تمام شرایط باخبر بودم اما باید به پتانسیل بالای انزلی و ملوان ایمان داشت. ملوان بازیکنان خوبی دارد و با کمی تقویت می تواند انتظارات را برآورده کند. قبول دارم فرصت زیادی را نیز از دست دادیم اما با ایجاد شرایط مناسب می توانیم مسیر خوب خودمان را پیدا کنیم و به خواسته به حق هواداران ملوان جامه عمل بپوشانیم. هواداران ملوان نگران نباشند و مطمئن باشند خیلی زود برنامه های خودمان را برای پیشرفت ملوان دنبال خواهیم کرد.

بهشتی درباره صحبت های سیروس محجوب که اعلام کرده بود انتقال ملوان صورت نگرفته و همچنان او مالک این باشگاه است نیز گفت: من درباره صحبت های آقای محجوب حرفی ندارم و توافقات ما با مسوولان شهری صورت گرفته و امضاهای پایانی باقی مانده است. هدف همه ما اعتلای ملوان و موفقیت این تیم است و تنها به آن فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها