کد خبر : 1250527 | 14 تیر 1394 ساعت 15:10 | 43.5K بازدید | 19 دیدگاه

جوانگرایی سایپا سودی برایش ندارد

رضایی: چرا اغلب سربازها به تراکتور می‌روند؟

مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید امیدوارم بازیکنانی که سرباز می شوند کمی به باشگاه سازنده خود نیز احترام بگذراند و به راحتی همه چیز را فراموش نکنند.

رضایی: چرا اغلب سربازها به تراکتور می‌روند؟
به گزارش "ورزش سه"، بیت اله رضایی که از شرایط حاکم بر سرباز شدن بازیکنان تیم های مختلف ناراحت بود، گفت:

جوانگرایی سایپا چه سودی برایش دارد؟

متاسفانه باید بگویم اتفاقاتی در این فوتبال می افتد که تعجب بسیاری به همراه دارد، در دو سال اخیر و در تیم سایپا، چیزی در حدود چهار میلیارد تومان هزینه تیم های پایه ای، جوانگرایی و استعدادیابی شده است اما در نهایت چه سودی برای این تیم داشت؟ تا می خواهیم از جوان هایی که به فوتبال معرفی کردیم، استفاده کنیم باید از آنها چشم پوشی کنیم.

فکر می کنم بابت قضیه خدمت سربازی، کمی در حق تیم های دیگر اجحاف می شود، مثل این می ماند که شما برای محصول تان کلی زحمت می کشید به نتیجه که می رسد نمی توانید از آن استفاده کنید.

نه رایزنی، نه مذاکره و نه عزت و احترام

بازیکنی که همین تیم روی او سرمایه گذاری کرد، وی را مطرح و ملی پوش کرد، بعد از اردوی تیم ملی بدون کوچکترین هماهنگی می آید و می گوید من سرباز شدم و به تراکتورسازی می روم! بازیکنی که با ما قرارداد 5 ساله دارد و بعد از خدمت سربازی اش بازهم باید به جمع سایپایی ها بگردد بدون کمترین عزت و احترامی وسایلش را جمع می کند و می گوید من رفتم، هماهنگی های لازم انجام شده است! آخر با چه کسی؟ شما به رستوران هم می روید و بابت غذایی که صرف کردید هم پول می دهید و هم تشکر می کنید اما دوستان یک تماس هم بابت زحماتی که برایشان کشیده شد نگرفتند.

بازیکن، کاملا ناگهانی تصمیم می گیرد سرباز شود

من که مدیرعامل این باشگاه هستم باید بروم ببینیم بازیکنم چه طور شده که ناگهانی سرباز شده است؟ بازیکنی که می توانست از معافیت تحصیلی اش استفاده کند و امسال نیز برای تیمی که زحمتش را کشیده بازی کند. اما نمی دانم چه حکمتی است که وی ناگهانی تصمیم می گیرد دیگر دانشجو نباشد و خودش را سرباز کند.

چرا اغلب سربازها به تراکتورسازی می روند

من نمی دانم چرا تقریبا همه بازیکنانی که سرباز می شوند و یا حداقل مطرح ترین شان به تراکتورسازی می روند؟ مگر ملوان و فجرسپاسی و نیروی زمینی و ... تیم های نظامی نیستند؟ پس چرا اغلب بازیکنان به تراکتورسازی می روند. این تقسیم بندی برای من خیلی جالب است.

در حد تیم ملی، آماده ایم

اولین تیمی بودیم که تمرینات مان را آغاز کردیم، از روز سه شنبه هم اردو داریم، با توجه به مجموعه و امکاناتی که وجود دارد برآورد هزینه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اردو زدن در ترکیه برای مان به صرفه تر از داخل کشور است. تا اینجا که طبق خواسته های کادر فنی در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و فکر می کنم با جذب یکی دو بازیکن دیگر پرونده یارگیری را می بندیم.

دیدگاه‌ها