کد خبر : 1250528 | 14 تیر 1394 ساعت 15:14 | 67.8K بازدید | 7 دیدگاه

مشکلات پدیده ادامه دارد

چرا مرزبان از هدایت پدیده انصراف داد؟

علیرضا مرزبان امروز بعدازظهر به ناگاه از هدایت پدیده استعفا داد.

چرا مرزبان از هدایت پدیده انصراف داد؟
به گزارش "ورزش سه"، این خبر در شرایطی منتشر شد که مربی فصل گذشته پدیده کار خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده و حتی برای دستیاری هولگر فاخ سرمربی معروف آلمانی را به مشهد آورده بود. ظاهرا آنچه که مرزبان را از هدایت پدیده منصرف کرده است، ادامه اتفاقاتی است که فصل گذشته این تیم را رنج داد. پدیده که با تدارکی عالی وارد لیگ برتر شده بود، با اتفاقاتی که برای شرکت پدیده رخ داد، دچار بحران مالی بی سابقه ای شد که این تیم را تا مرز سقوط از لیگ برتر پیش برد.

آنها البته با وعده فروش واحدهای آپارتمانی برخی از بازیکنان را در جمع خود نگه داشتند اما با وجود قول های اولیه برای بهبودی شرایط اوضاع تغییر خاصی نکرد و پس از آنکه این باشگاه از عقد قرارداد با هولگر فاخ که یک مربی نام آشنای آلمانی است خودداری کرد، مرزبان تصمیم گرفت همکاری خود را با پدیده قطع کند. او پس از جلسه امروز این نامه را برای هواداران این باشگاه نوشت و آن را در وب سایت پدیده قرار داد:

به نام خالق مهربانی ها

مردم عزیز و مهربان خراسان و هواداران با شخصیت و محبوب پدیده

2 سال بود که افتخار آن را داشتم تا در کنار شما باشم و حال زمان آن فرا رسیده است تا خداحافظ بگویم.

با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت برای مدیران و سلامتی برای بازیکنان عزیزم و آرزوی سعادت برای شما مردم عزیز خراسان با شما خداحافظی می کنم.

من در این مدت همواره خود را یک مشهدی و خراسانی می دانستم و خواهم دانست و به عشق و شوق شما در ابن تیم فعالیت خودم را آغاز کردم و همیشه به یاد شما خواهم بود.

امیدوارم تیم پدیده خراسان همواره در فوتبال ایران بدرخشد و این شایستگی را داشته باشد که شما هواداران همواره در کنارش باشید.

یار وفادار شما
علیرضا مرزبان

دیدگاه‌ها